04.01.07

Vaheaeg


Siin on minu tüdrukud oma sõbranna Hannaga. Nii nad vahel on meil madratsite peal suures toas, vahel all keldritoas voodis risti. Viimast ei saa enam varsti teha, sest Mari kasvab aina pikemaks!

Täna käisime kõik koos kinos "Eragon'i" vaatamas. Mari luges raamatud sügisel läbi ja mina loen praegu teist osa. Tore muinasjutt, mille järgi tehtud film on minu meelest hea, kuigi olen kuulnud palju kriitikat selle kohta. Arvestades, et filmides kipub ikka palju raamatust välja jääma, siis peamised punktid olid sees ning kompuutrite abiga oli imeliselt tõepärane draakon välja tulnud. Kirke on nii armas, kui me kinno läheme. Ta istub NII põnevil toolile ja teatab, tal on liblikad kõhus. Käime suhteliselt harva kinos
filme vaatamas, sellepärast on see alati elamuseks. Tegelikult on ikka vahe suurel ekraanil tegevust jälgida, eriti kui see ei koosne ainult kahkekõnest. Me ei osta kunagi paukmaisi, mida ameeriklased teevad. Olime rõõmsad, kui avastasime, et Tim Horton's on oma poe kinos avanud ning ostsime igale ühe muffini.

Peale filmi sõitsime dollaripoodi, kus lubasin igale $3 eest osta mis aga neile meeldib. Kõik valisid ühe väikese pehme loomakese ning muidugi kommi... Ja siis IKEAsse lihapalle sööma.

Olin täna töölt kodus, homme on Toomas lastega siin. Hannal lubati veel üks öö meie pool olla, mis muidugi pani tüdrukud vaimustusest hüppama. Vähemalt saavad nad pisut koos olla ja loodetavasti eesti keelt praktiseerida (see on ainult minu unistus ).

Homme ja laupäeval jälle tööle. Millal küll tuleb aeg, kui ei pea enam seda teed jalge alla igal hommikul võtma või vähemalt teeks seda, mis südamele lähemal. Samas meeldib mulle, kui saan aidata meie liikmeid - panga kliente. Olin üsna üllatunud, kui palju ma seda nautisin, kui pidin üle tüki aja ühel laupäeval kassas olema. Kontoris, "eesliinilt" eemal olles, olen peamiselt telefoni otsas ning vähem inimestega silmast silma. Tegelikult pole see ju sugugi halb koht, kui ainult vähem ilmaaegu hõõrumisi ei oleks. Aga ilmselt on raske seda vältida, kui oled päevast päeva samade inimestega, vaata et rohkem aega koos kui oma perega. Ma tahaks näha ühte peret, kes absoluutselt kunagi ei nägeleks või oleks lahkarvamusteta!

Lootsime järgmisel nädalal paariks päevaks suusatama minna, aga muidugi pole lumest jälgegi. Ootame lund!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)