25.02.07

Vabariigi aastapäev


Mari esimene "palgatšekk"! $25 selle eest, et ta tegi 30 origami pääsukest.

Reede õhtul toimus Eesti Majas vabariigi aastapäeva pidustused. Oleme viimastel aastatel sellest osa võtnud, et pisutki tõsta keskmist külaliste iga (pank ostab ürituse toetuseks pileteid ja tundub, need on niisama seisma jäänud, kuni me selle avastasime ning usinalt osalema hakkasime).

Seekord olid ka laual olevad lilled panga poolt. Krista soovitas orhideed ja siis mina arvasin naljaga pooleks, et pääsukesed sobiksid samasse lillepotti. Tulemuseks oli, et kodus lubasin Marile maksta $20, kui ta need valmis teeb. Pidin veel ekstra paberiti minema otsima, kahjuks ei leidnud just sellist, mis oleks origami jaoks kõige parem, aga saime hakkama.

Pidustus ise kujunes päris kenaks. Ei olnud pikki igavaid kõnesid. Saime maitsvat toitu (seapraadi hapukapsastega). Kohal olid mõned muusikud Eestist koos Reet Linnaga. Kõige rohkem meeldis see osa, kui nad ainult muusikat tegid ning Reet Linna ei laulnud - ta ei ole just minu lemmikutest kunagi olnud. Eriti veel peale seda, kui ta inetuid kommentaare tegi oma eelmise külaskäigu järel Torontosse. Olin nii pahane selle peale, et tahtsin lausa vastulauset kirjutama hakata. Aga nagu ma kellelegi ütlesin, olid mu lapsed väikesed ja mu aju pehme, et leida energiat selle ettevõtmise jaoks. Pean tunnistama, et ei suuda täpselt isegi meenutada, mis ta täpselt ütles (küll on hea, kui aju ainult head meeles peab), aga kui keegi teine kanada-eestlane, kes tol ajal Eestis elas, imestas, kuidas küll selline inimene siia kutsutakse, kas nad ei tea, mis ta siinsete eestlaste kohta ütles, siis vähemalt oli mul parem tunne, et ma ikka õieti mäletasin, mis viimati juhtus.

Seekord on nad siin "Laulge kaasa" saate pärast. Täna toimus filmimine ja laulmine. Eks ma kuule järgmine nädal, kuidas see läks ja millalgi saate ehk tv-st vaadata, mis ja kuidas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)