15.03.07

Räim - Eesti rahvuskala

Sattusin just lugema ameeriklaste 'kummalisi uudiseid maailmast' ja leidsin selle teate. Huvitav, et nad panid uudise taolise rubriigi alla. Ju see siis kõlab naljakana nendele. Sain ka teada ingliskeelse nime räimele: baltic herring ning leidsin pildi juurde.

Minu meelest tore ettevõtmine, mis toob naeratuse huulile ning nagu ma aru sain loodeti, et eestlased ikka hästi palju kala sööksid (kuigi ma ei tea, kui kasulik oleks liigne kala söömine, kui nad on kasvanud üles meie mitte enam nii puhastes vetes). Minule meeldib kala ja lapsed ei ole palju vastuseisu kalatoitudele näidanud. Olen proovinud kord edukalt kord mitte vähemalt korra nädalas kala lauale panna. Kõige rohkem meeldib see neile paneeritud kujul.

Ja ma ei ole veel otsinud, kuidas origamikalasid teha. Võib-olla kaunistame järgmise aasta pidupäeavalauad volditud räimedega

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)