01.03.07

Suvi-talv

Suvel: vaade aknale. Talvel: vaade aknast.

Kas pole imeline maa, kust liigud sügavast talvest viinamarjade juurde...

Lumine, lumine ilm! Siin on näha, kuidas meie tagaaed välja näeb selle suure tuisuga.

Olin tõeliselt õnnelik, et ei pidanud autorooli istuma ning sain rahulikult oma raamatut lugeda rongiga koju sõites! Vahepeal tuli nii palju lund ja tuiskas, et raske oli teisele poole teed midagi näha. Mina sain pisukese ehmatuse osaliseks, kui laste koolist helistati ja teatati, lapsed on ikka seal, isa pidi neile vastu tulema. Tavaliselt kõnnivad nad ise koju, kuid Mari oli helistanud Toomasele ja palunud, et seekord võiks nad küüti koju saada. Tom oli nõus, kuid ei näinud ette, kuidas tavalised seitse minutit võivad muutuda terveks tunniks... Lõpp hea, kõik hea! Ma ei pidanud leiutama hakkama, kuidas mina oma tunnist tulemist seitsme minuti peale saaks moondada.

Mari oli väga filosoofiline, oli lihtsalt rahul, et jõudis oma kodutöö kenasti ära teha. Kirke kindlasti filosofeeris seal kõrval, vaikselt jälgides, kuidas Mari töötab ning kuidas lumi maha sajab ning unistas kindlasti võlukepikesest, millega selline tüütu asi nagu kodutöö saaks kõrvaldatud!

Minu tulek oli sama kiire kui tavaliselt. Kõndisin ilmast hoolimata eelmisesse peatusesse ning koduteel pidin pisut rohkem lumehangedes sumpama, sest mitte kõik kõnniteed polnud puhtaks aetud. Pidin ainult ettevaatlik lumehangedes olema, sest muidu kippus lumi saapasäärest sisse trügima. Küll on vahva astuda üle sileda lume, millele keegi teine veel astunud pole. Ja siis vaatasin tee kõrval olevaid lumehangi ning mõtlesin, kui kõrged hanged olid minu lapsepõlves... muidugi peab arvestama, et minu silmad asusid tol ajal kusagil allpool nabapiiri kõrguses.

Kahjuks muutub lumesadu öö jooksul vastikuks jäävihmaks ning lõpuks vihmaks! Olime õnnega koos, et meie suusatamiseks valitud päevad (selle nädala alguses) osutusid parimateks selle talve jooksul. Pilte suusatamisest on mul üles pandud sellele lingile: Suusatamine. Head vaatamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)