03.06.07

Nädalavahetus


Jälle on kaks vaba päeva märkamatult mööda läinud. Lapsed olid tublid, vaatasid oma kapist üle riideid, mis enam selga ei mahu ja koristasid tube ning puhusid tagaaias vabal hetkel seebimulle. Mina küpsetasin pizzat ja rabarberikooki, millel tavapärase liivataigna asemel õhuke pärmitaigen all - kasutan leivamasinat taigna tegemiseks (praegu on mul kohupiima-rabarberi kook ahjus) ning eile proovisin kokku keerata leivajuuretise. Viimane hakkas mul kõvasti üle purgi ääre ajama ning pidin ta kiiruga suurde kaussi siirdama. Hommikul oli köök kerget leivakäärimise lõhna täis. Praegu ei pea ma isegi sooja kohta selle jaoks leidma, sest majas oleks vist 30 kraadi sooja ja niiske, kui mitte õhujahutaja seda 26 peale ei tooks (ikka soe, kuid ei taha õue ja maja vahele liiga suurt kontrasti luua, sest siis on kõigile varsti ninad nohused).
Otsisin internetist juuretise kohta infot ja sain teada, et mu esimesed leivateod võivad nii värske juuretise puhul aia taha minna. Homme igal juhul vaatame, mis juhtub.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)