30.06.07

Sleepover


Eile oli meil külas Kirke sõbranna Chen-Chen, kes on pärit Hiinast. Ajan pidevalt teda segamini Lucyga, kes on korealane ja samuti Kirke hea sõbranna. Tal oli lubatud isegi ööseks jääda ning mingil hetkel tekkis neil otsus minna telki magama. Eks me siis ajasime telgi muru peale üles ning hoiatasime, et nad ei ehmataks kui mõni pesukaru neid nuusutama tuleb või kassid öösel ringi jooksevad. Meil on vahelduseks pisut jahedam, saime isegi aknad õhtul lahti teha. Kuulsimegi oma sooja teki alt, kuidas nad pikalt telgis veel seltasid.

Hommikul hakkas neil ilmselt pisut jahe või oli tundmatus kohas magamine see, mis ajas nad juba seitsme ajal üles, kuigi nad küll kohe tuppa ei kippunud. Olin teinud valmis pannkoogitaigna ning küpsteasin hommikusöögiks kooke. Tavaliselt tahab Kirke neid vahtrapuu siirupiga, kuid see on meil hetkel otsas. Olen talle teinud kaneeli-suhkrusegu, mida ta kookidele riputab. Teised neiud nautisid oma pannkooke moosiga. Minu tüdrukud püüdsid külalist pisut ehmatada ning avaldasid saladuse, mis ma taigna sisse panen. Nimelt riivitud porgandit! Õnneks ei teinud Chen-Chen sellest suuremat numbrit. Lubas hoopis emale rääkida, kuidas peaks kooke tegema. Panen lisaks juurde veel riivitud õunu, kaneeli ja pisut muskaati sisse ning küpsetan õhukesed ülepannikoogid. Tegelikult on meil küll enamasti kujunenud nii, et Mari on see suur küpsetaja pühapäeva hommikuti.

Käisime täna pisut mööda poode. Marile oli vaja uusi kummikuid. Homme lähevad lapsed Jõekääru laagrisse nädalaks ajaks. Ma pole küll kindel, kui palju neil kummikuid vaja on, kuid vahel ilmselt siiski.

Siin on link Jõekääru leheküljele! Mina olen see, kes selle järgi vaatab, et kõige uuem info sinna jõuab ja pildid laagrielust üles saaks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)