25.06.07

Suvesünnipäev


Pidasime seekord jaanilaupäeval laste sünnipäevapeo kõigile nende koolisõpradele. Ootasin kokku 17 külalist, kuid õnneks oli neid vaid kolmteist! Mari organiseeris mingeid otsimise ja peitmise mänge, mis paistsid lastele väga meeldivat. Mängiti rahvaste palli, mille üle olin väga üllatunud, et siin ka sellist mängu tuntakse. Tegime jälle pizzat. Seekord oli pizza peale võimalik panna seeni, paprikat, kanasinki ja juustu. Kanasink oli õnnestunud valik, sest laste hulgas oli meil üks muslim, kes küsis mitu korda üle ega see sealiha pole.

Toomas juhendas vibuga laskmist, kuid kahjuks pidi see pooleli jääma, sest osa nooli lendas naabriaeda, kust keegi neid enam üles ei leidnud. Aga vähemalt oli neil võimalus pisut proovida. Peale seda said kõik pisikesi muffineid (cupcakes) kaunistada. Oli jälle tore, sest lapsed pistisid osa kaunistusi rõõmsalt otse kõhtu, selle asemel et vaevata nende sättimisega koogikestele. Saime ka pisut käevõrusid teha - makrameetehnika. Osa läksid küll sulgpalli mängima, sest neid selline asi ei huvitanud nii palju.
Õhtul küpsetasime veel vahukomme pisikesel lõkkel.

Lõpuks jagati veel autasusid. Kõik said endale kaelaehte, kanepist nööri otsas kena lihvitud kivi ning muidugi oli lahkumisel veel vaja üle anda loot bags - sel korral olin ostnud kõigile kommi ning paar käevõru.

Loot bags idee tundus mulle kunagi täiesti arusaamatuna. Miks peaks sünnipäevalaps oma külalistele kinke tegema. Tavaliselt kippus nendes kotikestes olema lihtsalt rämps - pisi-pudi-padi, mida dollaripoest saab osta ning mille ma esimesel võimalusel kuhugi ära poetasin (prügikasti või Goodwill'i kauplusesse). Tegelikult sai meilgi kunagi antud ju külalistele kooki kaasa, kui seda järgi jäi. Nii et mingil määral sama mõte, mida on siin usinalt edasi arendatud. Mina olen siis samuti seda edasi arendanud rohkem praktilise hingena nagu olen ning panen sinna kommi, pliiatseid, patsikumme või mõne ehte.

Külaliste kommentaar: hilarious party! Ma ei imesta, sest enamus nendest elab korterimajas ja mis pidu sa seal ikka saad pidada.

Siin on peopilte!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)