28.07.07

Laupäev


Teist nädalat üksi koos kassidega kodus. Pean tunnistama, et pole millegi erilisega hakkama saanud. Täna proovisin keldris suurpuhastust teha. Tekitasin Pumale ja Liisule palju stressi, sest pidin pidevalt neid ära ajama ning nad ei saanud sugugi aru, miks tugitoolid ja diivanid äkki liikuma hakkasid ning nendega üldse mängida ei taha - see oli muidugi Puma, kes võttis kord ähvardavaid kord mängule kutsuvaid poose. Liisu arvas, et on tore end vaiba sisse peita, kuni ta mul sinna ära kadus ning ma juba muretsema hakkasin, kas ta ikka välja saab. Hetkel on kiisud end mõnusalt toolidele sirakile tõmmanud ning tudivad.

Toomas saatis mulle pilte oma Eestis olemise ajast. Panin need siia üles. Pidin oma pildid praegusest kohast ära tõstma, sellepärast ei lähe lingid meie kodulehelt käima. Vaja veel need parandama minna.

Pean lastele igal õhtul unelaulu laulma. Millegipärast on nende uneaeg kuidagi väga öö peale nihkunud. Aga õnneks ei pea nad tagasitulles kohe kooli jooksma. Kirkele olen kord laulnud töö juurest. Peitsin end kompuutrituppa ning hiljem küsisin Heleni käest, kas nad kuulsid, kuidas ma oma lapsi tudile panin. Ta naeris, et nad olid jah, kõik ukse taga kuulamas. Ja lubas mulle teinekord öösel helistada, kui tal uni läinud on.

Leidsin tüdrukute nimekirjad, mis ma lasin neil kokku panna, enne kui pakkimiseks läks. Kirke kirjutas: 1 Puma, 3 t-särki.... Pean neile Skype'i kaudu alati kiisusid näitama, kuigi vahel on raske neid just tol hetkel kätte saada. Uuritakse, kas Puma on juba väga suureks kasvanud.

Aga nüüd tagasi keldri juurde...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)