29.10.07

Halloween'i pidu karates

Nüüd on Halloween'ini jäänud vaid homne päev! Lapsed ei jõua juba ära oodata, millal see aasta üks kõige põnevamatest päevadest kätte jõuab. Õnneks on enne mitmel pool pidusid ja olenguid, mis sama tähe all ära peetakse.

Viimased aastad on tüdrukud osalenud karate peol, mis sel korral oli muidugi uues kohas. Pean ütlema, et eelmiste aastate omad vanas majas kukkusid minu meelest palju paremini välja. Juba see, et seal oli nii palju nurgakesi ja sopikesi, kus õuduste toa sai üles panna ning üleüldine õhkkond oli teine. Muidugi on suur osa mängida ka sellel, et osa väga aktiivseid emasid oma lapsi enam karate trenni ei too. Küsisin Tomi käest, kas ma peaks ise hakkama aktiivseks emmeks. Siiani on minu aktiivsus seisnud küpsetiste kohaletoomises.

Lisasin siia pilte peolt. Kirke on nüüd endale selga saanud seni Mari poolt kantud ämblikukuninganna riietust - kassikostüüm on jäänud päris väikesesks. Siin on ta oma sõbranna Chen-Cheniga, kui mööda saali ringi käidi ning kommikotti maiustusi juurde nuruti (trick-or-treat on selleks vaja ainult hüüda).
Marile õmblesin eile õhtul kiiruga tumeda keebi selga. Õnneks leidsin sahtlipõhjast tumeda riidetüki, millest siis tükk aega nuputasin, mida ja kuidas teha. Kuna riiet oli väga palju, siis paistis sellest jaguvat kapuutsigi jaoks (kogu asi on ühest tükist tehtud, krookisin kaeluse ümbert kitsamaks ning peale seda lõikasin kapuutsiosa kaarjamaks, sest muidu tundus asi pisut kummaline).

Mari tahtis olla vampiiride tapja (vampire slayer). Ma ei ole väga kindel, kuidas selline isik just täpselt välja näeb, kuid igal juhul jäi ta lõpptulemusega rahule. Ilmselt on hetkel see teema väga süamelähedane, sest ta on leidnud enda joaks Buffy the Vampire Slayer raamatud. Ta on veel liiga noor, et olla tuttav TV seeriaga. Enamasti näidatakse lõputult vanade saadete osasid, kuid selle peale pole ma veel sattunud (muidugi väga raske teades, kui vähe ma midagi vaatan).
Lõpuks veel paar pilti osalejatest. Ühel on sensei Mark, kes on laste karate vaim ja hing - kuidas tal küll jätkub energiat selle jaoks - siin on ta taas sumomaadlejaks moondunud. (Muide sumomaadlejatest on shihan - see kõige kõrgem tegelane karates - väga teadlik Barutost, kes on eestlasest sumomaadleja, kodanikunimega Kaido Höövelson. Shihan on isegi tema pildi üles riputanud ja räägib mulle alati, kuidas Barutol läheb ning seletas kord, et tema naine on palju rohkem sumost sisse võetud! Paar aastat tagasi, kui suvel Eestisse läksime, tegi ta nalja - tooge tema pilt autogrammiga kaasa. Ime-ime, Toomas saigi pildi, sest tema üks tuttavatest on juhtumisi Baruto sugulane! Veel kord tõend, kui väike Eestimaa on!)

Teisel pildil on ärakaranud vang, kelleks on kolme väikese karateka isa. Pidi olema skaudijuht, kuid oma kolme poisiga ei tule hästi toime. Teised lapsevanemad ei jõua ära ohhetada, kui palju pahandust need jõuavad tunni jooksul korda saata. Lõpuks pidi ta keskmise poja koju jätma, sest enamasti istus see kusagil nurgas oma tegude järgi mõtlemas. Aga muidu on ta väga kena, oskab hästi teisi lapsi organiseerida. Ma ei saa midagi paha öelda. Kõik lapsevanemad (või vähemalt enamus) teavad, mis tähendab oma lapsi panna tegema just seda, mis sina tahad. Tom jagab õpetussõnu, peab rohkem peksa andma, kuid keegi ei kuula teda, vist ta ise ka.

Nii see õhtu kenasti laabus. Kodus olid lapsed väsinud ja kui ma proovisin Kirke käest midagi küsida, siis ei reageerinud ta mulle, vaatas aga oma pisikest käeshoitavat mängu edasi. Tahtsin naljapärast tilga tema veepudelist pähe kallata, kuid tilga asemel tuli pisikene nire, mis tegi ta tudiriided märjaks ning ajas ta eriliselt kurjaks minu peale! Palusin pärast vabandust ja seletasin, kuidas emmed teevad vahel selliseid imelikke asju, mis hästi välja ei kuku. Lõpuks tegin meile kõigile jäätisekokteili (segasin sisse piña colada alkoholivaba segu, mida siin müüakse kontsentreerituna ja külmutatuna - avastasin kord, et see annab eriliselt hea maitse, kuna tüdrukutele ei meeldi eriti kui ma banaani lisan, millega ise harjunud olen). Täiskasvanute kokteili valasin pisut rummi - tõesti väga hea tuli!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)