14.10.07

Mina


...sammun mööda rada, mis elutuuled mulle ette puhunud... ja mõtlen vahel pöördehetkedel, kuidas minu teisikute elu paraleelsetes universumites edasi kujuneb... ma olen üks päris tavaline naine, keda võib vabadel hetkedel (sekunditel) nina raamatust leida, ka siis kui ma usinalt midagi köögis valmistan või kui mul kudumisvardad näppude vahel omapäi liiguvad...

elu on justkui kildudest kokku pandud. sündides saame
kaasa kotikese peeglitükke, mida aegamisi paika paneme, kuni terve peegel valmis ja meil aeg oma mälestustele viimane pilk heita. ja teistele jääbki meist vaid aina tuhmimaks muutuv peegelpilt. nii olen ma vahel mõelnud, kuidas me siin ilmas elame ja sellepärast kirjutangi elukildudest, olles ise vaid killuke suurest maailmast.

Ma võin tüütu olla raamatutest kirjutamisega, kuid loetu paneb mõtlema oma elu peale. Ma ei püüa lugemiseks soovitusi jagada ega end mingi targa kriitikuna esitleda. Ülikooli ajal lugesin lõpmatult palju, seda mida pidi. Praegu loen vastavalt tujudele ning ei proovi kramplikult ainult „head” valida. Elu on liiga lühike, et aega viita raamatutega, mis sulle kuidagi ei istu, isegi kui need taevani kiidetud on!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)