22.10.07

Sünnipäev

Pühapäev, ilus päev...
Tõeliselt kena suviselt sügisene päev - soojakraade 24! Võis rahuga oma soojad kampsunid ja jakid koju jätta ning toas istumise asemel kiirustada lähedal asuvale mänguväljakule.
Siin neid külalisi on - kõik puha tüdrukud, sest poisid (kaasa arvatud sünnipäevalaps) otsustasid hoopis jalgpalli taga ajada.

Olude sunnil pidin ma ära proovima mänguväljakule üles pandud torud ja redelid ja muud toredad asjad, sest ma tahtsin lastest võtta pilte just sealt, kuhu ma kergesti ligi ei pääsenud. Mari oli mul kenasti abiks ning hoidis kaamerat kuni ma oma turnimisi sooritasin.

Huvitav on see, et me elame väga lähedal Toronto lennuväljale, kuid ei näe ega kuule lennukeid tihti. (Vahel väga halva ilmaga peavad lennukid teisi teid pidi maanduma, siis oleme olnud mures, ei tea, kas need jäävadki üle meie peade lendama).
Siin sünnipäeval oleme hoopis linna põhjaosas, kust läheb üle lennukite maandumisjoon. Tume täpp üleval taevas ongi üks nendest lennumasinatest.

Kui kõik mängud mängitud oli aeg peomajja tagasi kiirustada. Mõnel lapsel (nagu minu Kirkel) oli eriliselt kiire. Nii ületati tülikad aiad otseteed, õnneks jäid ikka püksid-särgid terveks!

Ja lõpuks pilt lastest uhke sünnipäevatordi ees! Olen vahel ikka ise midagi kaasa küpsetanud, kuid alati pole aega ning tihtipeale tahan lihtsalt nautida seda, mida teised lauale kandnud on.
Kahjuks kipuvad tihtipeale siinsed poest ostetud tordid pigem saepuru meenutama, mille peale ohtralt kunstlikku vahukoort peale määritud. Meie maitsemeeled on liialt heast eesti kondiitritööst ära rikutud! Õnneks on olemas üksikuid pagari/kondiitriärisid (iseenesestmõista prantsuse omad või üllatus-üllatus üks vene äri), kust leiab hoopis paremat sorti kraami.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)