14.02.08

Sarvedega musi

Sõbrapäeva õhtu käes ja Tom teeb just teed üleval, et korraks rahulikult maha istuda. Lapsed koos sõbranna Hannaga on juba pool tundi Cassiega jalutamas. Loodetavasti pole nad kaduma läinud, aga ehk Cassie oskab neid koju juhatada!

Minu suureks imestuseks oli Tom libistanud hommikuseks üllatuseks ühe kena orhidee magamistoa aknale. Oli tõesti ootamatu, sest tavaliselt ei võta me seda traditsiooni just väga tõsiselt (seda enam, et mu sünnipäev on kohe nurga taga). Kena oli ikkagi!!! Milline naisterahvas ei ütleks lilledest ära (kuigi mina eelistan ikka potililli, kuidagi kurb on näha õisi vaasis närtsimas...)

Mu töökaaslane sai ilusa lillekimbu oma kaasalt ja kõik tegid nalja uudistes kõlanud sõnumi üle, kuidas 60% naistest tellib endale ise töö juurde teistele näitamiseks lilli; ja käisid tema käest küsimas, kelle käest kimp tulnud on...

Kuna mul pole ühtegi teist head temaatilist pilti, siis leidsin selle, mis aastast 1992. Meie sõprade tütar on ilusa kaunistuse mu juustesse libistanud; ja ei saa kuidagi vastu panna end ka pildil jäädvustada ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)