04.04.08

Toronto uudiseid


Lõpuks on siiagi kevademärgid jõudnud, kuigi täna sajab vihma lumega läbisegamini! Lumehanged on ikka siin-seal alles, oleneb kuhu päiksekiired ulatuvad. Sellised kenad jääskulptuurid, mis meie tagaaias sulaga tekkinud, kaovad muidugi vihmaga kiiresti.
Puma kipub kangesti õue, kuid ilmamuutused teevad kiisu sammud sulava lume peal väga ettevaatlikuks.

Toronto muudest uudistest tahaks nimetada Jose Limad, kes oma 14,5 miljonise lotovõiduga laineid lõi. Lotovõitjaid on ikka olnud, kuid tema lahke süda ei lubanud kogu võitu ainult endale hoida. Kõik tema töökaaslased venna poolt omatud lihakauplustes, kus ta viimased paarkümmend aastat töötanud, said $5000. Kokku oli neid viiskümmend. Kuid ta ei piirdunud vaid selle heateoga. Eile jagas ta kõigile, kes kohale tulid tasuta kanajalgu (üle 27 tuhande kilo).

Ma olen vahel mõelnud, mida mina teeks lotovõiduga, mis sest et mul palju usku võitu pole (ise ma ei mängi, kuid võtan osa töö juures ostetavatest lotopiletitest). Lihtsalt unistamine võib hea enestunde tekitata, eriti see osa, kus ma oma võitu sõpradega jagan. Oleneb muidugi summast, millest õhulosse ehitada, siis kujutan ette, kuidas maksan kinni nende majalaenud või annan raha, et nad oma elu paremini sisse seada saaksid. Kui mõte siis enda peale läheb, ei oskagi nagu midagi tahta... Majalaen oleks muidugi esimene mure, peale seda tahaks ilmselt töölt ära tulla ning teha midagi, mis mulle endale kõige rohkem meeldiks! Või käia ikka tööl, aga mitte täiskohaga... Või hoopis midagi muud...

Eilne Star toob ära uudise, et üha rohkem inimesi valib jalgratta, ühistranspordi või lihtsalt kõndimise selle asemel, et autoga tööle sõita. Enamasti küll on nende hulgas nooremad, kellest paljud ei ostagi endale autot vaid leiavad elamise võimalikult lähedale tööle või sinna, kus on lihtne bussi või rongi peale minna. Meie elame väga lähedal metroole ning viimaste aastate jooksul on näha, kui palju ehitustegevus on elavnenud just selle lähedal. Metrooliini äärde kerkivad ribu-rada kõrghooneid, kuhu need, kes näiteks all-linnas tööl käivad, endale kortereid ostavad.

Torontos on olemas veel üks huvitav teenus - AutoShare, mis lubab soodsalt just nendel, kes otsustavad endale autot
mitte muretseda, seda siiski vajadusel kasutada. Paljud nendest, kellel küll auto kodus ja kes sellest autojagamise teenusest osa võtnud, on enda autod lõpuks maha müünud. Minu meelest väga hea ettevõtmine. Kui ma elaksin üksi, siis esiteks ei oleks ma enam ilmselt majas, koliks korterisse ning selline ettevõtmine sobiks mulle just imeliselt. Siiani oleme väga hästi ühe autoga hakkama saanud ning ei istu väga kergesti rooli taha, kui jala on võimalik sama hästi kohale jõuda. Lapsedki on sellega harjunud.

Laste liikumisega seoses tuleb meelde veel üks hiljutine uudis, mis annab edasi statistikat Kanadast, mille järgi on ülekaalus noorte osakaal väga suur. Sama kokkuvõte annab teisalt positiivsemana ülevaate, et
üha vähem teismelisi suitsetavad ning koolis on teiste kiusamine vähenemas. Siin on Metro's toodud artikkel. Annab lühikese ülevaate, mis on päris huvitav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)