28.04.08

Ühistransport streikis

Minu esimene mure täna hommikul, kas rongid ja bussid ikka liiguvad... Mitu nädalat on suured asjamehed laua taga istunud ja arutanud palka, töötingimusi jne. Lubati 48 tundi ette teatada, kui streik lahti läheb, kuid laupäeval avastasid need, kes pidid tööle minema, et peavad leidma mingi teise viisi selleks. Miks sellest teada siis ei antud... sellepärast et muidu oleksid inimesed pahased olnud ja kindlasti mõne krõbeda märkuse enne streiki töötajatele teinud. Väga põhjendatud ja väga õige (kuigi olen alati üllatunud, kui rahulikud kanadalased siiski on...)!

Kõige pikemalt on nad streikinud 9 päeva, kui olin alles väga uus siin linnas; ning pidin siis rattaga tööle sõitma. Praegu olen liiga kaugel, et seda tegema hakata; või siis jala kõndida, milleks peaks poole öö peal end liikuma seadma. Paar aastat tagasi avastasin alles koduuksest välja minnes, kui Tom mulle helistas, et mul polegi kuidagi võimalik minema saada. Helistasin tööle ja teatasin, mind te täna tööl ei näe, sest takso järjekorradki olid nii pikad, parem mitte proovimagi minna!

Kuid paistab, nad on siiski tagasi tööl eilsest! Ootan nüüd valitsuse poolt sammu muutmaks nende teenused „essential services” nimekirja alla, kuhu kuulub politsei, arstid ja tuletõrje. Tänapäeva maailmas, kus aina räägitakse ühistranspordi olulisusest õhu puhtuse nimel, ei tohiks nad oma niikuinii kõrgete palkade juures midagi toriseda!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)