06.07.08

Fotojaht - metall

Minu „Eiffeli tornid”, mis Torontosse valgust toovad
(kümnekonna aasta eest, talvel,
kui meid kimbutas eriliselt kehv ilm koos jäävihmadega,
murdusid tornid mõnel pool nagu tikkudest kokkupandud mänguasjad).


Metalltraadil laulu sädistav linnuke.


Kunst kontoris... (magnetlitter hoidmas kirjaklambreid)


Kraanad tekitavad mul kohe mõtte hulgale metallile...


Metallist loor (Luminous Veil)
, mis kaitseb silla ääri.


Mängisin oma kõrvarõngastega ning
imetlesin erinevaid mustreid, mis nendest kokku sai panna...

9 kommentaari:

  1. Need pildid ühtekokku on nagu omamoodi luuletus - võib-olla laul metallist.

    VastaKustuta
  2. Ilus seeria. Kõrvarõngad annavad jah omapärase mustri...

    VastaKustuta
  3. Kirjaklambri pilt on väga sürr, selline tunne, et klamber kasvab litrist välja, kaha asja asemel näen liitunult ühte.

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldib enim see foto silla "loorist", hea valgus ^^

    VastaKustuta
  5. jah, minust ei oleks kraanajuhti tugeva tuulega. tegelikult vaikse tuulega ka mitte.
    ja veel tegelikumalt ei taha ma üldse kraanade läheduses olla, mul on selline tunne ,et need kohe kohe kukuvad ümber.

    pildid on vahvad, kui asju vaadata natuke teise kalde alt, tunduvad nad hoopis miskid muud

    VastaKustuta
  6. vahva saak sul seal kaugel Kanadamaal:)

    VastaKustuta
  7. pildid on ilusad, sul on hea silm. aga see tornide ja jääsaju lugu tuli kuidagi tuttav ette, meil näitas hiljuti sellest pikka dokfilmi, täitsa karm ikka. ma ei mäleta aint aega, et kas sa ka seda nägid? oli vist varem.

    aga piltidest on mu lemmikud kõrvarõngad.

    VastaKustuta
  8. aitäh kenade sõnade eest :)

    jäätorm, millest siiani räägitakse (ja mille ise üle elasin) toimus aastal 1998. ma pole kindel, kas film oli just sellest ajast, kuigi suure tõenäosusega jah. jäävihm on siin täiesti omaette nähtus, kus soojad õhumassid mehhiko lahelt jõuavad nii kaugele põhja ning teoreetiliselt peaks vihma sadama... sajab ka, kuid piisad külmuvad enne kui maapinnale jõuavad ning katavad kõik jääkorraga. tavaliselt saame päev või kaks korraga sellist toredat sadu, kuid tookord tuli seda ühtekokku peaaegu nädala jagu. meie jaoks oli kõige raskem õues seisvasse autosse hommikul sisse murda, sest kõigepealt tuli jääst lahti saada...

    VastaKustuta
  9. link ühele leheküljele, kus räägitakse 1998.a. tormist.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)