26.07.08

Perfektne ilm - kui sa juhtumisi part oled


Selline pealkiri vaatas mulle hiljuti ühe ajalehe esiküljelt vastu. Toronto on oma sellesuviste vihmasadudega ületanud igasugused rekordid, alates sellest, et ta on selle suve kõige vihmasem linn terves Kanadas (isegi Vancouveri't oleme ületanud)! Praeguseks on kahe kuuga 272 mm alla sadanud! Eelmisel suvel saime kokku vaid 88 mm vihma... Vihmasadude hulka on mõõ
detud aastast 1937 ning viimane suverekord aastast 1980 on juba purustatud. Hoolimata sellest oleme päikest näinud pea sama palju kui eelmisel aastal!

Mina eriliselt ei kurda, sest tänu sellele oleme kuumuse vahele saanud ka pisut hinge tõmmata, kuigi ega vihm Eestile
omaselt väga jahedat ilma too – ikka on soe, kampsunid ja jakid võib rahumeeli koju jätta. Ühel õhtul töölt tulles ladistas nii palju, et tänavad lausa ujusid. Olin oma suurele vihmavarjule vaatamata peaaegu läbimärg. Kõige raskem oli, kui lahtiste kingade sisemised tallad märjaks said ning eriliselt libedaks muutusid. Kaotasin neid paar korda jalast, kuid jõudsin siiski õnnelikult koju!


Nii palju kui ma mäletan, pole siin kunagi ilm terve päev hall olnud ning vihma järjepidevalt alla tulnud. Tavaliselt näed vihma hooti või öösel, kuid eelmise nädalavahetuse laupäevane päev oli just taoline, kus suurema lahina vahele sadas seenevihma, nõnda vahetpidama
ta. Mulle on alati vihm meeldinud ning vahel olen lausa igatsenud eestilikult pikka vihmaperioodi! Nüüd siis võin seda siin nautida :).

2 kommentaari:

  1. mina olen küll eestimaa vihmadest nii tüdinenud, et...:S
    nüüd on küll juba päris mitu ilusat ilma olnud, õnneks. nii et hetkel oleks patt nuriseda. :)

    VastaKustuta
  2. eks vist kipub olema, et hakkad igatsema millegi järele, millega kunagi harjunud... poleks ise kunagi arvanud, et minu jaoks osutub selleks tavaline sombune ilm :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)