10.08.08

Plahvatus Torontos


Täna öösel kella nelja ajal toimus plahvatus Toronto põhjaosas. Õhku lendas propaanitehas. Praeguseks on tulest enam-vähem jagu saadud, kuid umbes 12500 kohalikku 1,6 km raadiuses evakueeriti. Kanada üks suuremaid maanteid (401), mis läbi linna läheb, suleti! Praegu pole selge, mitu inimest sel ajal tööl oli ning kas on hukkunuid ning mis õieti põhjustas põlengu. Elanike hulgas on õnneks ainult kergelt vigastatuid.

Mina magasin kenasti terve öö vahelduseks ning ei kuulnud-näinud midagi. Muidugi olen ma õnneks päris kaugel õnnetusest, kuigi paljud väitsid, et tundsid plahvatust isegi kilomeetrite kaugusele. Mina istusin hommikul teleri ette ning vaatasin pisut olümpiamänge, siis klõpsasin vahepeal uudiste kanalile ning esialgu imestasin, miks nad päikesetõusu näitavad... siis muidugi sain aru, et midagi muud on toimumas! Teine video näitab pikemalt põlengut ning filmija ei suuda peale „Oh, my god!” mitte midagi öelda. Hea kokkuvõte on Globe & Mail leheküljel.

Praeguseks on juba mitmed inimesed oma kogemusi Youtube'i peal näitamas. Üks on päris huvitav, milles kolm kutti loomulikult uudishimule vastu ei saa panna ning asja lähemalt uurima lähevad, pidevalt kommentaare jagades (noortele omases kõnepruugis). Esialgu arvavad nad, et tegemist on äikesetormiga, siis võrdlevad nad seda samamoodi kui mina päikesetõusuga...

Mõne video peal on selgelt kuulda pidevad paugud, nagu oleks sõda lahti. Oli neid, kes arvasid, et lennuk kukkus alla.

Milline jätk minu kahele viimasele postitusele... tulevõim on võimas!


Piltide alla peitsin lingid, kust need leidsin. Esimese puhul on ka mitu videot üleval, teisega näed rohkem fotosid; kuid minu meelest on see väga eriline - nagu tulekukk lendaks üle Toronto.

2 kommentaari:

  1. Hea, et Sinuga ja Su perega kõik korras on.

    VastaKustuta
  2. Aitäh, meiega on kõik korras! Õnneks juhtus asi meist siiski suhteliselt kaugel. Kokkuvõttes sai surma ainult uks töötajatest ning tuletõrjuja. Paljud pidid ootama järgmise päevani, enne kui said tagasi kodudesse.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)