23.10.08

Käsitöö laat

Päevad on kuidagi nii kärmesti mööda lipanud. Vahepeal on saadud sünnipäeval käidud, filmi vaatamas, Sewing & Needlecraft Festival'il, mis on tore koht igat sorti lõngade, kangaste ja muude käsitöötarvete muretsemiseks. Kõige põnevamaks eksponaadiks osutusid kaks elus alpakat, kelle villast tehtud lõnga ja tooteid müüdi. Kahjuks on selle lõnga hinnad väga kõrged…. kuidagi ei raatsinud sellist raha välja käia. Ehk peaks hoopis ise neid kasvatama hakkama :). Ostsin hoopis mujalt salli jaoks ilusat pehmet lõnga, mille eest ei pidanud hingehinda maksma.


Väga meeldis kopranahast valmistad „lõng". Kui sellest näiteks jakk kududa, siis jätab mulje nagu oleks see eriliselt kallist nahast valmistatud.


Väga palju eksponaate on lapiteki tegijate poolt väljas. Põhja-Ameerikas on see erilise au sees! Minu jaoks tundub taoline tegevus liiga peene ja töömahukana! Samas on tekke, mille mustrid väga põhjalikult läbi mõeldud ja jätavad kaugelt eriliselt ilusa mulje! (Viimane pilt illustreerimaks seda käsitööd on võetud mõne aasta eest ühest lapiteki tegijast Torontost lääne pool asuvas külas - St.Jacobsis).


Peaaegu oleks ostnud veel kampsuni jaoks lõnga, kuid müüja seletas pikalt teiste ostjatega ja ma otsustasin, see on mulle vihje, mine parem koju tagasi ning võta kõik need kapis seisvad lõngad enne ette :).


Tore oli üks proua, kes demonstreeris vokil lõnga korrutamist. Mina olen seda kunagi tädi õpetusel teinud, kui keskkoolis käisin, kuid keeldusin siiski seekord voki taha istumast, et uuesti oma kätt proovida :). Proua seletas, kus Torontos on klubid, mille tegevuseks ongi vokil lõngaga „mängimine”. Mina piirdun siiski praegu pealvaatamisega. Eks kunagi, kui mul alpakad on, hakkan lõnga ketrama :).


Lõngast, mille endale kaasa ostsin, hakkasin kohe sünnipäevapeol salli kuduma :). Õnneks on mu sõbrad juba harjunud minu imelike kommetega.


2 kommentaari:

  1. Anonüümne24/10/08 08:45

    Alpaka lõng on kallis küll, aga mitte nii kallis, et teda siit osta poleks võimalik. Koon praegu oma tütrele õlasalli alpaka lõngast - lõnga kogumaksumus on 350 krooni. Seega oleksid võinud suvel Eestist lõnga kaasa osta ;)
    aga jah kui kõrvutada seda akrüüli hindadega, siis ega ta võrdlust välja küll ei kannata, aga samas kvaliteet on alpakal võrratu - olen sellesse lõnga A R M U N U D -K-

    VastaKustuta
  2. oleks pidanud jah, eks järgmine kord.
    siin nad saavad nõnda palju küsida, sest kõik naturaalne on aetud suurde hinda ja ilmselt leidub rohkem inimesi, kes on valmis taolist raha välja käima... mina veel mitte :(

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)