09.10.08

Testid

Toronto Ülikooli psühholoogid on välja töötanud testi, mille puhul testitav ei saa end mitte kuidagi paremana näidata kui ta tegelikult on! Kui tavaliste testide puhul võib ehk kiiresti ära tabada, kuidas „õieti” vastata, siis uue testi puhul seda teha ei saa, sest valitavad küsimused ei tarvitse sugugi ära näidata, mille poole sihitakse! Juba noorest peast tegin huviga teste, mis tegid selgeks, milline ma täpselt olen ja praegugi teen seda vahel, kuigi pole siia tulemusi üles riputanud. Võtan seda lihtsalt niisama lõbusa meelelahutusena!

Käesolev test on mõeldudki rohkem tulevastele tööandjatele, kes otsivad endale „ideaalset” töötajat.

Siin on mõned näidisküsimused, kahest variandist tuleb valida, mis paremini sind iseloomustab!

A. Get stressed out easily
B. Have difficulty understanding abstract ideas

A. Am skilled in social situations
B. Take time out for others

A. Love order and regularity
B. Am relaxed most of the time

A. Inquire about others' well-being
B. Have a vivid imagination

A. Am full of ideas
B. Am exacting in my work

A. Feel little concern for others
B. Wait for others to lead the way

A. Take charge
B. Spend time reflecting on things

Minu viimane kogemus tööd otsides, oli üle viie aasta tagasi, kui otsustasin oma koha pealt lahkuda ning ma sellesse karusselli taas sattusin. Ei võtnud palju aega, kui said aru, milliseid küsimusi esitatakse ja mida sinult oodatakse. Esimesed komistused tehtud, sain ootamatult hea tööpakkumise. Lõppes see küll nii, et jäin ikka oma kohale edasi, mille üle ma just mitte väga kurb tegelikult ei olnud, eriti kui tingimusi parandati ;). Kui aga nüüd selline test esitataks, kuidas ma siis esineks? Oleks huvitav selle kohta rohkem lugeda!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)