19.01.09

Abimees lumes

Taas kord lumesadu! Pühapäeval tuli Kirke minu juurde ja küsis, mida ta võiks teha (peale lugemise :). Soovitasin tal mänguasju koristada, koolitööd teha, nõusid pesta - ükski asi ei tekitanud vaimustust. Viimaks nimetasin lumelükkamist, mille peale ta silmad särama lõid ning ta kiiresti riideid selga tormas panema! Ja nii ongi mul siin mõned pildid pühapäevast.


Läksin talle appi, õieti küll tahtsin lihtsalt pildistada, kuid kuidagi kujunes nii, et võtsin ise ka labida kätte; ning hiljem aitasin autot lume alt päästa. Nad pidid ju oma sõbranna juurde saama!



Kui kõik valmis, sumpas Kirke läbi sügava lume kiikede juurde aias. Muidugi ei tulnud kiikumisest midagi välja, mis tüdruku üsna mõtlikuks võttis...

2 kommentaari:

  1. Anonüümne20/1/09 02:38

    Mina tahan ka lund lükata. Sõida või Kanadasse, et talve nautida :)
    Meie talv siin näeb välja just selline nagu Remo Savisaare 16. jaanuari foto. Niiske, libe ja üsna trööstitu. Tõeline kaamos. -K-

    VastaKustuta
  2. Anonüümne20/1/09 15:11

    Kiki pole aega saanud oma e-maili külastada, nüüd ma näen miks:) Aga ütle talle,et ma leidsin teise täpselt samasuguse Sepu,kes võiks tema cousin olla,et Sepsil oleks ka põnev,kui Kiki koolis on:)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)