11.03.09

Hallid pilved...

Tegelikult ei tahaks nii väga pessimistlik olla, aga pealkiri sobis hästi pildiga :). Kaasa on nüüd viimaks töölt lahti. Ega Kanadagi üleilmsest majanduskriisist puutmata ole, kuigi pangandus seisab tänu väga rangele riiklikule kontrollile siiski üsna tugevatel jalgadel (ma peaks ju tedma ;).

Tomi koondamiseteade ei tulnud väga suure üllatusena, sest firma on juba üle aasta hädas olnud ning hulgaliselt on inimesi lahti lastud. Praegu võtab kallis kaasa asja rahulikult, sest palk jookseb sügiseni edasi. Ta võiks küll ka proovida tööd otsida, kuid see tähendaks kindlasti suve kinnipanemist. Siin ei pöörata puhkustele nii palju tähelepanu nagu Euroopas. Pealegi meeldib mulle idee, et viimaks saab meil kodus remont tehtud, seinad värvitud ja ehk ka soojustatud. Lastele ütlesin: "Issi on nüüd househusband!" Ja koju jõudes ootab mind iga kord uhke praad laual (vähemalt unistustes ;). Ei tohi midagi kurta, sest Tom teeb ikkagi midagi mulle, kasvõi keedab kartulid valmis.

Teine teade tuli mul töö juurest, et meie kauaaegne kolleeg läheb pensionile - 33 aastat ühel kohal, väga haruldane praegusel ajal, kus iga natukese aja tagant kiputakse uut kohta otsima, sest praegune ei rahulda. Ametlikult on Kanadas pensioniiga kõigile 65, kuid teatud pensioniplaanidega on see võimalik varemgi! Nii otsustas ta seda pea kümme aastat varem teha. Mul on hea meel tema pärast ja peaaegu kadestan teda (pidin kohe varbad ja näpud appi võtma, mitu aastat mul minna on ;). Muidugi tähendab see meile pisukesi/suuri muutusi, kuid eks me saa hakkama!

Nii see elu on, kes läheb omal soovil, kes sunnitakse eemale...

3 kommentaari:

  1. Sain vihjest aru, homme teen riisi:)
    Aga kes minu tehtud praadi sööks, oled meid kõiki enda super-roogadega liiga ära hellitanud! Musi!

    VastaKustuta
  2. Mnjah, keegi on kunagi oelnud, et inimese arasaatmine organisatsioonist soltub organisatasiooni kultuuritasemest. Ma poleks arvanud, et teil ka sellega natuke kehvasti on. Meil, Eestis, saadeti monigal juhul pelgalt e-mail inimestele... Aga iga asi on lopuks millekski hea...

    VastaKustuta
  3. Tegin hoopis salati.

    Ja Kiilikesele vastuseks: See vist on suurtes firmades standard kaitumine siin mandril, samas enamus kolleege on vaga lahedad. Tanagi lobisesin nendega, ehkki personali ulemuse ees varjudes:)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)