14.04.09

Köögitoimetused

Vahel on lausa kena, kui keegi teine peale minu toidu valmis küpsetab. Tom on kodus ning võttis lausa seaprae tegemise enda peale. Tahtis minu käest nõu küsida, kuid olin tööl teisel telefonil. Nõnda arutasid nad asja minu meeskolleegiga, kelle teadmised samuti väga kiita pole. Aga tänapäeval tuleb internet appi... kiiresti otsiti vajalik lehekülg üles ning kärmelt üles leitud juhtnöörid said Tomilegi edasi antud.

Praad oli imehea! Isegi kartulid, porgand ja kaalikas olid panni peal täiesti söödavad. Hästi tehtud! Loodetavast saan edaspidigi nõnda maitsvat toitu. Mulle võib lausa hakata meeldima see Tomi kodusolek ;)

3 kommentaari:

  1. kindlasti mainin seda postitust ka oma mehele...loodame, et ta vihjest aru saab ;)

    VastaKustuta
  2. Anonüümne15/4/09 02:52

    Seda pilti pole võimalik vaadata hommiku tööl - õhtuni on niii kaua vaja oodata ja sellisest praest võin unistada ainult nädalavahetusel. -K-

    VastaKustuta
  3. tead, pildi pealt juba tundub, kui maisev ja millise imelise lõhnaga see söök on ;)
    Tubli mees, et asja ette võttis :) Oskused tulevad ikka katsetades :)
    Mul mees teeb tihti süüa, hea vaheldus mulle :) Ja palju paremini teeb :P

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)