16.05.09

Aiatööd

Käisin reede hommikul aianduspoes Plant World, kus veetsin kokku üle tunni aja. Minu puhul on siiani kuidagi aiatööd ja mina mitte väga sina peal olnud. Kuid nüüd, mil meie põhiline aednik Eestis on, pidin olude sunnil ise aiapidajaks hakkama. Tegelikult oli päris põnev seal taimede vahel kõndida ja oma peaga otsuseid teha. Tükk aega uurisin erinevaid tomatitaimi. Kuna kõik need tutvustavad jutukesed meelde ei jää, siis võtsin fotoka appi.


Valik on väga suur, palju ruumi on pühendatud lilledele (petuuniad ja lemmalts). Vähe on siiski neid, kes juur- või puuvilju kasvatavad.


Ostsin mitut sorti tomateid, arbuusi-, meloni- ja kurgitaime. Külvasin redise- ja tilliseemneid maha. Mõned herned said mulda. Peenramaal sahmerdades mõtlesin, et meil on see liiga väike. Tegelikult ei tasu mingeid suuri plaane pidada, sest suvel peab palju kastmisega tegelema, ning see ununeb mul liiga tihti ära. Olen vast nüüd parem, kui ise kõik maha istutasin :)


Garaazhi kõrval tõstsin taas kord roose ümber ja istutasin mõned lilled maha. Maadlesin kuivanud kadakaga, mis minust üle pea kõrgus. Okkaid puges mulle igale poole juustesse ja krae vahele, kuid sain temast jagu. Rooside vahel omapäi kasvama läinud kadakad said vana asemele.



Teisele poole kiwide alla ostsin ühe igihalja taime. Muru ei taha seal hästi kasvada, las siis olla madal ja lai põõsas,mis katab musta mulla.




Tuppa tulles ei uskunud ma oma silmi, olin kolm tundi aias rahmeldanud. Ma ei imesta enam hiljuti loetud artikli üle, milles räägiti aiatööst kui trennist :)

1 kommentaar:

  1. Minu blogist leiad mõned pildid meie aiast Pääskülas

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)