02.12.09

Tundmatu Kanada

Sain Toronto sõbrannalt täna selle toreda kokkuvõtte küsimustest Kanada kohta. Vahva kokkusattumus, sest eelmisel nädalal saatsin oma Eesti sõpradele ja tuttavatele palve kirjutada kolmest esimesest asjast, mis Kanadaga seoses meenub ja mida ütleb neile Toronto! Isegi ühe kooli vanemad klassid pandi sellele küsimusele vastama :) Aitäh K!

Peaaegu eranditult nimetati esimesena punase vahtralehega lippu või punast vahtralehte! Peale seda läks asi hägusemaks. Külm ilm, suur vaikus, metsik loodus, vahtrasiirup, jäähoki... keegi paigutas koaala Kanadasse, kuigi ilmselt oli ikka mõttes pesukaru :)

Toronto oli enamuse jaoks suur küsimärk. Hmm... kuidas siis nii, ei olegi pandud Pariisi, New Yorgi ja Londoni etteotsa:)
Ainult mõni üksik oskas midagi välja pigistada, kuigi vahel oli mul tunne, et see läks pisut huupi pakkumiseks :)
Ootan ikka vastukaja, mida teatakse Kanada ja mida Toronto kohta!

Nüüd, kus Vancouveris toimuvad 2010 olümpiamängud, on paras aeg üle vaadata küsimused, mida inimesed üle maailma Kanada kohta tahavd teada. Need küsimused olid esitatud ühel rahvusvahelisel turismialasel kodulehel. Loomulikult on vastused tõest kaugel ning neid tasub huumoriga võtta! Ausõna! Ma tean :)


K: Ma pole teleris kunagi näinud, et Kanadas oleks soe, kuidas küll taimed seal kasvavad? (Inglismaa)
V. Me toome kõik taimed sisse, kui nad on täies elujõus. Istume siis nende ümber ja vaatame, kuidas nad närtsivad.


K: Kas ma võin tänaval jääkaruga kokku puutuda? (USA)

V: Oleneb, kui palju sa joonud oled.


K: Ma tahaks matkata Vancouverist Torontosse - kas ma võin piki raudteerööpaid kõndida? (Rootsi)

V: Aga loomulikult! Tee on ainult neli tuhat miili pikk. Võta rohkelt vett kaasa!


K: Kas Kanada põõsastes on ohutu ringi joosta? (Rootsi)
V: Nii et see on tõsi, mida rootslaste kohta räägitakse.

K: Kas Kanadas on pangamasinaid. Kas te võiksite saata nimekrja järgmiste linnade kohta: Toronto, Vancouver, Edmonton ja Halifax? (Inglismaa)

V: Ei, kuid parem on, kui tood
kaasa mõned karusanahad kaubavahetuse eesmärgil.

K: Kas ma võiksin saada rohkem infot jõehobude võidusõidu (hippo racing) kohta? (USA)

V: Aa-fri-ka on suur kolmnurgakujuline kontinent, mis asub Euroopast lõunas. Ca-na-da on see suur maa põhja... oh, olgu... Aga loomulikult, jõehobude võidusõit toimub Calgary's igal teisipäeval. Kohale tulla soovitame paljalt!


K: Millises suunas asub põhi Kanadas? (USA)
V: Keera näoga lõunasse, siis pööra end ringi 180 kraadi. Võta meiega ühendust, kui sa siia jõuad ning me saadame sulle ülejäänud juhendid.


K: Kas ma võin
Kanadasse söögiriistad kaasa tuua? (Inglismaa)
V: Milleks? Kasuta oma sõrmi nagu meie seda teeme!


K: Kas te võiksite saata mulle Viini poistekoori esinemiskava? (USA)

V: Aus-tri-a on väike veider maa Sak-sa-maa kõrval, mis on... oh, olgu... Aga loomulikult, Viini poistekoor esineb Calgary's igal teisipäeva õhtul, kohe peale jõehobude võidusõitu. Tule paljalt!


K: Kas Kanadas on olemas lõhnaõli? (Saksamaa)

V: Ei! Me ei haise!


K: Ma olen leiutanud nooruseallika. Kus ma võin seda Kanadas müüa? (USA)

V: Igal pool, kuhu koguneb märkimisväärne hulk ameeriklasi.


K: Kas te võite nimetada Briti Kolumbia alasid, kus naiste arv on väiksem meeste omast? (Italy)

V: Jah, gei ööklubid.


K: Kas Kanadas tähistatakse lõikustänupüha (Thanksgiving)? (USA)

V: Ainult lõikustänupüha ajal!


K: Kas Torontos on olemas supermaketid ja kas piima on võimalik saada aasta läbi? (Saksamaa)

V: Ei, me oleme rahuarmastajad, taimetoitlastest küttijate/korilaste tsivilisatsioon. Piim on siin illegaalne.


K: Mul on küsimus ühe Kanada looma kohta, kuid ma olen unustanud ta nime. See on nagu suur sarvedega hobune.(USA)

V: Selle looma nimi on põder. Nad on suured ja väga vägivaldsed, süües ära kõigi nende ajud, kes liiga lähedale tulevad. Võid nad eemale hirmutada, kui pritsid end enne jalutama minekut inimuriiniga.


K: Kas ma saan rääkida enamuses kohtades inglise keeles? (USA)

V: Jah, kuid sa pead enne selle selgeks õppima!

Mari luges neid ning oli naerust kõveras. Ma loodan, et naljast aru saamiseks ei pea Kanadas elama ;)

Kui soovid rohkem kanadalastest teada, siis interneti sügavustes on olemas üks tore blogi: Kuidas kanadalast ära tunda.

6 kommentaari:

  1. Jaa, päris hea:)
    Mulle meenus, kuidas üks ameeriklane, kuuldes, et tema naaber rongiistmel Viinist pärit on, kuulutas selle peale, et ta teab küll - Viin (Vienna) on Washingtoni metroo oranzi liini lõpp-peatus:)

    VastaKustuta
  2. muudkui itsitasin siin ùksida arvuti ees :)
    ònneks on mul Kanadast sòbrad seega nii rumalaid kùsimusi ma ei esitaks, aga mine sa tea :)
    Kòige uuem avasus Kanada kohta oli, et Vancouver or Ameerika S.Francisco :)

    VastaKustuta
  3. Uskumatu, et Kanada kohta selliseid asju kysitakse.. Siiani harjund, et Eesti kohta käivad kysimused a la .. kas teil on internet seal...

    Aga naerda sai kyll jah :D

    VastaKustuta
  4. Vaga head naljad. :)

    VastaKustuta
  5. nalja kohe tükiks ajaks. väga lahedad küsimused ja vastused :)

    VastaKustuta
  6. Olin paari aasta eest suvel põgusalt Victorias ja Vancouveris ning sellest on ainult meeldivad mälestused. Mäed on vapustavalt ilusad, tore oleks talvel ka neid näha. Samuti vedas ilmaga,kordagi ei sadanud. Kanada miinus peale USA-s viibimist on kõrged hinnad.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)