07.01.10

Avatari fännidele

Just nõnda näen mina avatarina välja... kurja avatarina :)

5 kommentaari:

  1. ma proovisin endast kah teha :) ikka ju peab kõige moega kaasas käima :D
    ja kui siis pilt peale 10ndat katset valmis sai, pidin ma peaaegu naerukrampidesse surema.

    kui aga hommikul end sellisena peeglist oleks näind, oleks püksi pissinud küll...
    igaks juhuks ülesse ei riputanud, las inimesed saavad rahulikult magada.

    sina taas kõlbaks peaoss küll :)

    VastaKustuta
  2. peaossa küll.. a jäi maha :)

    VastaKustuta
  3. Aitäh :)
    Ma siis hakkan usinalt harjutama, et järgmise filmi jaoks mõne osatäitja peale kandideerida :D

    VastaKustuta
  4. Ma ei saagi teha. Ytleb, et missing required data..

    VastaKustuta
  5. Kardan, et midagi on puudu sinu arvutil, kui see ei tööta...

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)