15.02.10

Pulmakleit


Minu noor Soomes elav sõbranna, kes hetkel õmblemist ja moekujundust õpib, jõudis kümne finalisti hulka pulma- ja armastuse messil. Võistlejad pidid kaunistama pruudikleidi viie minuti jooksul. Küll on vahva idee! Huvitav, kas midagi sarnast tehakse ka Torontos peetaval pulmamessil. Siiani pole ma sinna just väga trüginud, sest minu pulmadest on juba hulk aega möödas ning loodetavasti ei pea veel niipea oma laste pulmade peale mõtlema. Samas meeldib mulle lihtsus, eriti tore on minu meelest Manni pulmariietus! Ei pea ju alati uhke lumivalge sitsi-satsiline kleit seljas olema!

Vaatasin siis kõik need finaali saanud pulmakleidid üle ja pean tunnistama, et noored on toreda töö teinud. Igaüks võib nüüd oma hääle anda ja muidugi ei pea keegi mitu korda arvama, kelle poolt minu hääl läheb ;)

2 kommentaari:

  1. Olen korra ise ka sellel messil Helsingis käinud. Minu sõbranna töötas tol ajal seal lillepoes ja nad koos töökaaslastega osalesid ka seal messil ning me saime tasuta piletid. Oli väga huvitav üritus.
    Mulle meeldib väga Marise pulmakleit (ja ta lapse oma ka :)) http://krista300.wordpress.com/2010/02/05/pulmadest/

    VastaKustuta
  2. Seda kleiti imetlesin ka mitmest kandist :)
    Huvitav, kas on tekkimas trend, mis oskab asja palju tagasihoidlikumalt võtta...

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)