28.07.10

Eestis on soe

Siiani olen vaikinud Eesti ilma kohta, aga täna enam ei saa... Minu siinoleku kõige hullem päev on kindlasti olnud täna, kui õhk Tallinnas oli ka päris korralikult niiskust täis. Ma ütleks, et näpuotsaga veel pisut kuumust ning niiskust ja ongi Toronto paras suveilm käes! Ja mina lootsin Eestisse tulles natuke hingamisruumi saada! Ainuke vahe on, et öösel läheb siin siiski pisut jahedamaks kui Torontos, kus tihtipeale päeval ja ööl suurt vahet pole. Aknaid ei tasu kohe kindlasti seal avama hakata!

Ja nõnda rõõmustab minu noorem võsu, kui viimaks ometi vihma hakkab sadama. Kiiresti jooksis ta aeda ning alustas vihmatantsu, lootuses et ehk ilmad ometigi pisut jahedamaks läheks. Kui tantsust ei aita, siis luukere mustal särgil ehmatabki äkki suure kuuma koju tagasi :D Samas on vastuvaidlemata mõnus minna hommikul välja mureta, kas õhtuks peaks ikka midagi soojemat kaasa võtma :) Ainult kuumus teeb loiuks ning võtab isu midagi eriti harivat ja põnevat ette võtta... Aga mis sellest, eks ma siis puhka seda rohkem (st loen), enamasti küll jahedas keldris, kuhu Mariga kusheti tarisime :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)