20.07.10

Raamaturiiul

Kirill Teiter "Mina miilits"
Toredad lood nõukaaegsest miilitsast, millest eriti palju küll ei teadnud. Selles suhtes vägagi valgustavad jutukesed. Muidugi olin teadlik joomisest, kuid paistab, et see oli palju laialdasem, kui oleks võinud arvata. Kurb... huvitav, kuidas tänapäeval need lood on. Teiterit mäletan küll raadiohäälena, oli selline muhe vend. Nagu aru saan, on ta hiljem südameasjaks võtnud laste ohutu liiklemise küsimused.

Teitre-Mantra: “Hommikul ärgates ütle – Kirill – ja su käsi käib hästi. Kui mul läheb tarvis sinu arvamust, siis ma annan selle sulle. Kui sa ei tea, mida teha, siis ma ütlen, mida teha. Ära pabista, sinu eest mõeldakse."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)