06.07.10

Uudiseid Torontost ja Eestist


Sel ajal, kui mina end teisel pool maakera mõnusalt voodisse sättisin, elas Tom üle väikese elektrikatkestuse Lääne-Torontos. Tegelikult polnud see just nii väike, sest ulatus isegi kesklinnani ning põhjustas tipptunnil segadusi teedel ning kojukiirustavatele elanikele, kes näiteks lifti või metroosse kinni jäid. Õnneks lahenes asi palju kiiremini võrreldes seitsme aasta taguste sündmustega ja Tom ei pidanudki mõne tunniga viit liitrit jäätist nahka pistma :)

Tulin Torontost ära just enne vägevat kuumalainet. Olin väga õnnelik ja rahul asjade käiguga, kuid ei arvestanud, et Eestissegi on kuumus kohale jõudnud. Muidugi on suur vahe selles, et ööseks saab siin vähemalt akna lahti lükata ning normaalselt magada (peaasi, et mõni sääsk tuppa ei eksiks :). Torontos ei tule kuumuse kohale jõudes selline asi kõne allagi, kui ei igatse just pideva saunasoleku järele.

Oleme enam-vähem unega õigele järjele saanud, kuid tegelikult ei peaks see suurt tähendama, sest meil on ju puhkus ja koolivaheag käes. Ainult ei tea, mis sõbrad arvaks, kui tahan nendega keset ööd kokku saada, mis minu jaoks just paras õhtune aeg oleks :D

Kirke uuris eile poest tagasi jalutades ja jäätist limpsides, mis meie plaanid on.
"Plaan on logeleda täna, homme ja kõik ülejäänud päevad!"
Millegipärast ei olnud ta sellise mõttega sugugi päri: "Seda oleks ju Torontoski võinud teha!"
"Ei oleks! Issi oleks pahandama hakanud! Sellepärast pidimegi nii kaugele ära tulema!" arvasin mina.
Eks ma nüüd vaata, kui hästi mul see plaan logeleda õnnestub, võib-olla oleks pidanud Kirke ka maha jätma :D

2 kommentaari:

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)