28.07.10

Viineripirukad

Eestis on eriliselt head küpsetised, mille puhul meil ei teki üldse probleemi, et me neid proovida ei tahaks :) Kui elaksin Eestis üksi, siis ma tõenäoliselt ei küpsetaks üldse. Läheks ainult poodi ja ostaks väikse koogikese või küpsetise, millest just parasjagu mulle jätkuks. Kui Tom siin oleks, siis ma küpsetaks, sest ostmise jaoks peaks kõhukas rahakott olema :) Eks selle rahakoti peale mõeldes, otsustasin ema soovitusel osta hoopis lehttainast ning lastele viineripirukaid ise valmistada. Viineripirukad on Eesti küpsetistest kindlasti tüdrukute lemmikud, minul on neid hulga rohkem :)

Naabri käest sain laenata kena helerohelise taignarulli, millel kirjutatud "Salvo" ja "Tallinn". Väga ajalooline, mis olevat tema majaga kaasa tulnud. Minu jaoks kulus ära küll, sest olin juba valmis pudelit kasutama. Ma ei olnud ka varem meie väikest ahjukest kasutanud. See on selline hädapärane kööginurga kapike, mis koosneb kraanikausist, kahest pliidirauast ja ahjukesest. Töötas väga hästi küll ning ma pean nüüd jälle kiirustama lastele pirukaid küpsetama :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)