27.08.10

Ameerika talent

Teisipäeva õhtul jõudsin tavapäraselt hilja koju (peale üheksat). Kuna Kirke oli oma sõbranna juures, siis pidin Kokoga kiire tiiru väljas tegema. Kui viimaks voodis siruli olin, siis klõpsasin teleri korraks sisse ning sattusin Ameerika talendiotsingu saate otsa, kui esinemas üks väga silmapaistev tegelane! Minu pärast olekski võinud talendiotsing sellega lõppeda :) Prince Poppycock (John Quale) on tõeline leid! Sajandite tagant oleks justkui väga edev keigar külla tulnud (ehk siis hoopis rokokoo ajastu rokkstaar :)! Või nagu kohtunik (kanadalane ;) Howie Mandel ütles brittidest kaaskohtunikele: "Ma oleks arvanud, et seal, kus teie üles kasvasite, oli alati vähemalt paar temataolist klassis!" Tegelikult on kõige armsam asja juures, et laulja ise on oma olemuselt mõnusalt tagasihoidlik ja sugugi mitte ennast täis. Minu meelest võikski ta võitjaks tulla! Ega ma teisi polegi küll kuulanud, sain juba temast mõnusa doosi elamusi!


2 kommentaari:

  1. Inglaste seas tundub tõepoolest olevat tavalisest rohkem mehi, kes end naiseks armastavad riietada ja siis esineda.

    Tallinna pildid on imeilusad!

    VastaKustuta
  2. mulle ka meeldis :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)