05.08.10

Meenutused nõukaajast

Kõik algas sellest, kui ma otsustasin Tomi kiitmisi meelde tuletades, uurima minna Rotermanni kvartalit. Nende koduleht kiidab seal toimuvat turgu, pühapäeval pidi lausa eestlaste endi käsitööd müüdama. Eks me siis tulimegi kohale, sest Kirke tahtis oma koolisõbrannadele midagi kingiks osta! Aga hoolimata uhketest siltidest, mis kõik turu poole juhatasid, me peale kolme müügilaua ei leidnudki. Hmm... igaks juhuks vaatasime ka veel majade nurga taha, kuid turust olid asjad väga kaugel.

Hoopistükkis astusime sisse Nõukogude tehnika näitusele! Ega lapsed erilist vaimustust üles ei näidanud, sest nad on parasjagu vanuses, mil emme poolt välja pakutu alati sugugi huvi ei paku. Kuid järgmised fotod annavad tunnistust, et emme võib vahel ka kuhugi põnevasse kohta neid viia :) Muidugi meeldisid vanad autod ja tankid, kuhu sisse sai isegi istuda! Samas tekitasid nii mõnedki hoones eksponeeritud esemed neile lõbusa tuju. Minu jaoks aga kerge nostalgia... Kuigi tagasi ma neid aegu ega esemeid küll ei igatse!!!

Teisalt oli huvitav Mari kommentaar: nad olid environmentally friendly! Ma pole just kindel, kui "sõbralikult" tootmine küll käis, kuid poelettide järgi võis seda ehk isegi väita! Ei ole seal suuri ja uhkeid pakendeid. Saiad-leivad puust alustel, piimapudelid, mis taas kasutuse leidsid, jne.

1 kommentaar:

  1. No näed siis. Mul kõik need pildid ka olemas aga pole aja puuduse tõttu jõudnud blogi postitust veel teha. Meile meeldis see näitus väga. Eriti tore oli seal neid asju ära tunda mis endalgi kodus kunagi olemas olid...ja sellises kollases kärus magasin mina kui beebi olin.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)