24.09.10

Mood...

"Ema, kas sa tead, et see Aero minu t-särgi peal polegi küpsiste reklaam!" teatas noorem võsu mulle hommikul kooli poole jalutades! "See on hoopis mingi riiete pood! Aeropostale!"
"?!" vaatasin talle nõutult otsa.
"Noh, ega mina ka ei tea kõiki neid poode," kiirustas ta seletusi jagama, enne kui ma jõuaks juba arvama hakata, et tema teadmised igat sorti moeasjadest äkitselt kannapöörde on teinud. "Minu sõbrannad koolis seletasid, et Aerol pole maiustustega midagi tegemist!"
"Mina oleks ikka pidanud Aerot shokolaadiks!" tunnistasin oma võhiklikkust! "Kuidas nad nii hästi kõiki neid poode teavad?"
"Nad käivad ju shoppamas!" seletas neiu rahulikult, kadedusenootigi polnud tema hääles. "Tead nad rääkisid poest, mis oli nagu sardiin! Ma imestasin, kas nad käivad kalapoes ka! Aga tegelikult oli see mingi Ardene!"
"Kas sa tahaksid ka nii shoppamas käia ja kõiki neid nimesid teada?"
"Mina!?" ei jõudnud tüdruk ära imestada. "Ma parem õpin prantsuse keelt, kui neid poodide nimesid. Pealegi on mul muudki teha, kui poodides tolgendada!"
Arvestades, et prantsuse keelega on tal kõige suuremad raskused, siis võrdlusel oli omajagu kaalu :D Ja kõige uhkemaks moeks on omaloominguline seelik tualettpaberist, ainuke viga, et see kipub pudenema, niimoodi tükkhaaval :)

3 kommentaari:

  1. Mida sa, Killuke, enne lastesaamist söid ja jöid, et siuksed tegelased ilmale töid?
    Plika paistab siis sinusse olevat. Need shoppamispisikud peavad ju kusagilt tulema. No ja kui emme muudkui loeb ja kirjutab, siis hakkab hoopis see külge.
    Vahva tirts, igatahes!
    Kaunist sügist teile!

    VastaKustuta
  2. Aitäh, sügis on päris kena meil olnud! Soojakraadid venitasid eile lausa üle 30! Nüüd siis tõmbasid siiski õnneks tagasi!

    Mu mõlemad neiud on üsna minu moodi selles osas. Meie pere kõige suurem shoppaja on hoopis ainuke tugevam pool :D Millegipärast need geenid ei läinud tema käest lastele edasi :D

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)