08.09.10

Rutiin...

Lapsed juba kaks päeva koolis käinud ja õnneks veel keegi ei kurda! Isegi mina :) Pean ju jälle muretsema, et lõunasöök kenasti kaasa saab. Ja suutsin rahulikku meelt säilitada täna hommikul, kui selgus, et eile (minu igavesti pikal tööpäeval, mis kestab umbes hommikusest üheksast õhtuseni välja) polnud keegi saia küpsema pannud ning laste võileibade jaoks olid vaid mingid õnnetud kõverikud pooleldi nositud viilud järel jäänud. Kuidagi saime hakkama ja nüüd on mul juba uus sai küpsemas. Ning olemegi taas enamvähem kooliaasta rutiinis.

Riietega pole siiani ka mingit muret olnud. Koolivormi meil pole, kuid lapsed on suhteliselt leplikud ning ei aja viimast moodi taga. Eestis sai küll ühel päeval Roccal Mare keskuses ringi uidatud ning mu neiud valisid endale mõned rõivatükid välja, mis kenasti proovikabiinides selga proovitud sai (pildil on Kirke ühe taga peidus). Tavaliselt kaob aga neil poodides kolamise isu päris kiiresti ära, polegi nagu "päris" tüdrukud mul :) Nüüd on veel kord siin vaja üks käik ära teha, sest polevat küllalt mappe, kuhu oma pabereid vahele panna. Vihikuid siin eriti ei kasutata, küll aga lahtiseid pabereid. Tuletab mulle ülikooliaega meelde, kui ma äkki avastasin, miks ma paksu kaustikut kaasas kannan, võiks ju hoopis pabereid kotti torgata. Õnneks ei läinud need kunagi liiga laiali :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)