30.09.10

Sõbrannad

Kirke oma sõbranna Chen-Cheniga, kes küll enam samas koolis ei käi, kuid elab suhteliselt lähedal, et hädaga isegi jala külla tulla, kuigi autoga on ikkagi mugavam :)  Mina ise kutsun teda my favorite Kiki's friend - minu lemmik Kiki sõbranna! Ta on kuidagi eriliselt mõnus ja lahe tegelane, kellega isegi mul vahva juttu ajada. Suve jooksul on Kirke Chen-Chenist pikemaks sirgunud, mis teda väga rõõmustas :D  Minu lootus on, et nende sõprus pikka aega vastu peaks, ükskõik, kuhu nende teed ka neid ei viiks! Hiinlannana on muidugi õppimine tema peres eriliselt olulisel kohal. Ta saab lisaõpetust isegi vabadel päevadel!

Pildil on nad söömas kartuliüllatust, mille Kirke ise valmis meisterdas. Kartul, sink ja juust kuulub üllatuse sisse :) 

2 kommentaari:

  1. Hea sõber on palju väärt :)
    ...
    Aga vaadates korraga kaht pilti (üks neist pisike, üleval vasakul nurgast) torkab silma tohutu sarnasus kahe heledapäise tüdruku vahel :)

    VastaKustuta
  2. Ma tahan, et mul oleks ka hiinlannast või jaapanlannast sõber. Ma ei tea, miks - küllap sellepärast, et nad tunduvad nii sõbralikud ja abivalmid. Õnneks mul on taiwanlannast kirjasõber! :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)