24.10.10

Fotojaht - tekst ja pilt

♪ ♫ Ema pani supi sooja, supi sooja,
lapsed laulsid "halleluuja! halleluuja", 
klimbid sees, klimbid sees... ♫ ♪

Teised fotojahil

10 kommentaari:

  1. Esiteks ajasid mind muigama pildid. Ma mõtlesin, mis imeliku teksti Sa sinna juurde ilmutad. Teist korda muigasin nähes, millise :-) :-)

    VastaKustuta
  2. Mul tuleb ALATI klimbisupi peale see laul pähe :D

    VastaKustuta
  3. Minul tuleb söögiga alati meelde ühe eesti bändi kisav laulujupp "Ruuben ja Nele tulge sööööma!" :) Klimbisupp ei kuulu minu jaoks lemmikute hulka, kuid siin täitsa tore.

    VastaKustuta
  4. meil lauldi ka seda laulu ja millegipärast ei meeldinud see laul mulle lapsena absoluutselt :) see oli kuidagi kurb näljälaul :)

    pildimosaiik sobib ka söögitegu õpikusse.

    VastaKustuta
  5. Klimbisupp on maailma parim supp :)
    Supp on hää!

    VastaKustuta
  6. lustikas :) aga seda laulu pole mina kuulnudki! Klimbisuppi pole ka teinud mitu aastat, peaks vist jälle tegema...

    VastaKustuta
  7. Ha-ha-haa, kui löbustav ja vabastav peale diipe postitusi, iseenda oma kallal pusimine k.a. :)

    Punastan ja lehvitan röömsalt,

    vuuduu

    VastaKustuta
  8. Alati, kui ma klimbisuppi näen, pistan klimbid kõiksepelt nahka:
    Pista, Kusti, kõik on klimbid...
    :D

    VastaKustuta
  9. Hahaaa, ma pole sellist laulu kuulnudki!
    Tuleb välja, et seda teemat saab ka hästi lõbusalt lahti mängida, vahva!

    VastaKustuta
  10. Appike kui hea supp ja kui vahvad pildid! Laulu pole ka juba 100 aastat kuulnud, aga täitsa peakolu sees :) Halleluuja, halleluuja...

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)