11.12.10

Fotojaht - raamat


Ma ei saanud muidugi selle teema all oma raamatust fotoülesvõtet tegeamata jätta :D Raamatud on mu elus hästi tähtsad olnud juba lapsest peale. Õppisin ise lugema mitte aabitsa abil vaid oli üks selline raamat nagu "ABC" ja peale seda neelasin peaaegu kõike, mis ette sattus ning tihtipeale ikka mitu korda üle ja üle. Muidugi olen mõelnud juba väikesena ise kirjutamise peale, mitte et mul palju öelda oleks :) aga hinges valitseb vahel eriline virr-varr, mille tahaks vähemalt enda jaoks lahti harutada. Sündmused minu elus..., inimesed, kellega olen kokku puutunud nii Eestis kui siin - head ja õelad, ausad ja valelikud, pettumused, rõõmud... Olen aga vist liiga mugav, kirjutan ainult endale ning naudin hoolega teiste kirjasõna :)

Mul on ka paariaastatagune postitus raamatutest, laenasin sealt pilte, et järgmine kollaazh kokku panna. Ma ei hakka muud juttu kordama, mis selle juurde käis.

6 kommentaari:

  1. Raamat on kõige vaimsem kodukaunistuselemen.
    Hea raamat on lohutaja ja igatsuse leevendaja.
    Ilusad pildid.

    VastaKustuta
  2. Soovitan soojalt osta kasvõi jõulukingiks seda esimest raamatut!
    Väga suure soojusega kirjutatud maast, kus ma ise pole käinud, aga mis andis tahtmise sinna ükskord ära eksida.
    Pluss veel see, et raamat on kirjutatud nii, nagu mul oleks seal kaugel maal peretuttav :))
    Ilusat ega teile sinna!

    Vanade raamatute riiul on küll selline, et tahaks neid natuke näppida :)))

    VastaKustuta
  3. See on ikka suur asi, ühe raamatuga "maha saada"! Suurepärane idee, need "Minu ...." raamatud. Ootan aega, kui jälle lugemisotsa kätte saan :)

    VastaKustuta
  4. Lugesin selle vanema postituse ka läbi. Väga hea. See raamatukogusüsteem teeb kohe kadedaks. Ehkki ka meil on külaraamatukogus juba selline võimalus, et kui siin pole, saab teistest valla raamatukogudest soovitava tellida. Kui seal muidugi on.
    Oma raamatu väljaandmine on aga tõesti tubli tegu! Olen ka mõelnud nende minu...raamatute lugemise peale, tunduvad head olema.

    VastaKustuta
  5. Oh, milline pilt! Tahaks käe ette panna, et nyyd libisevad köik maha ja kyynlajalad läevad katki ja...

    Aga kui tösiselt, siis olen natuke kurb, et ei suuda enam vanemas eas uusi keeli nii omandada, et romaane lugeda. Samas populaarteaduslikust tekstist on millegipärast kergem aru saada. Tellin Illustrerad vetenskap'i ja världens historia't, pole probleeme.
    Ingliskeelsete romaanidega läheb natuke paremini.
    Aga yldse, ega enam ilukirjandus ei paku seda pinget, mis varem.
    Reisiraamatud kyll. "Minu ---" sarja tahan tugevalt täiendada, mul on seni juhuslikult Tallinnas käies pihku on sattunud ainult paar raamatut.
    Lugesin ka varasemat postitust, tore systeem teil seal raamatukogus.
    Muide, minu isa kirjutas kunagi käsistsi köik raamatud kaustikusse yles, aga tal oli väga kummaline systeem :)

    VastaKustuta
  6. Raamatukogu pilt mulle väga meeldib. Seal olen enamuse ise loetud raamatutest tuvastanud ja nii mõnegi lausa kohapeal lugenud. See, kes lapse raamatukokku juhatab, teeb talle äraarvamatult suure teene,

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)