14.05.11

Eurovisioon


Peaaegu oleks kogu Eurovisiooni tralli seekord maha maganud :) Vaatasin ikka ülesriputatud videod viimaks neljapäeva õhtul üle, st enamusel vaid pisut algust ja keskelt. Olen märganud, et parem ongi valmisvorbitud vidosid kuulata-vaadata kui "elus" esinemisi, kus iga viga mitmekordselt välja paistab. Esimese hooga meeldis üle kõige Prantsusmaa. Vist hakkab vanus oma rolli mängima ;) Autos keeran ka tavaliselt klassikaraadio peale.



Hoopis vastandlikult kleepis aga iirlastest kaksikute laul end minu külge :) Kuulasin reede hommikul uuesti mõnda üle ning siis jalutasin terve tee metroo peale just nende viisijupp peas edasi kõlamas. Nägin neid esimest korda X-factori saates (ei näidata Kanadas, aga olen ikka üle neti jälginud), milles jätsid alguses pisut ennasttäis tüüpide mulje, kes just kõige parema "helikvaliteediga" hääli ei omanud. Samas said nad hiljem kiita, kui varmalt nad olid koostööd tegema ning käitusid väga hästi, ilma igasuguste virisemisteta ja jonnimisteta. Peabki vist neid võtma naerusäde silmanurgas :) Ja minu meelest ei pea kogu seda Eurovisiooni ka niiiii hirmus tõsiselt võtma! Las see olla mõnus muusikute ühispidu! Kujutan ette, et nemad naudivad seda ettevõtmist ehk kõige rohkem (või vähemalt tahaks loota :).


Tegelikult meeldivad mulle ikka pisut rahulikumat laadi lood. Sakslaste Lena on kindlasti lemmik. Mulle meeldib tema hääl ja hoopis teist laadi laul seekordsetelt võistlustel. Islandlastega käib kaasas kurb lugu laulja loojast, kes ei saanudki oma loomingu edu nautida, sest elutee lõigati lühikeseks. Juba sellepärast tahaks, et neil hästi läheks! Shveitslastel on mõnus viis, kuigi sõnu kohati pole, kui 'na-na-na' sõnade nimekirjast välja jätta :)


Olen alati vaimustuses olnud a cappellast ning belglaste oma langeb muidugi sinna kategooriasse! Aserbaidzhaanil on väga kaunis meloodia, minu meelest, eriti kui veel seda paar korda kuulata. Ja soomlaste oma selline, mille peale ma poleks kunagi osanud öelda, et see meie sugulasrahva oma oleks olnud! Ilus!!! Lisaks veel sügava sõnumiga!


Kuna mina ei võta asja liiga tõsiselt, siis mingeid ennustusi ka ei hakka tegema :) Minu meelest on kõik võitjad, kes kohale läksid... välja arvatud need, kelle laul ilus ei olnud ;) Aga selliseid ei olnud ju, sest kusagil leidub alati keegi, kelle muusikaline huvi just nende joont pidi käib. Mina avastasin enda jaoks mitu kena lugu ja mitu lauljat, kelle muusikat edasi uurida-puurida! Ja muidugi hoian ikka Eestile ka pöialt! Midagi muud siit kaugelt ju teha ei saa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)