28.08.11

Lõbustuspark


Sel suvel oli tüdrukutel Canada's Wonderlandi ehk siinse lõbustuspargi hooajapiletid. Mari pidi küll teise nime all esinema, sest mu töökaaslase tütar ei saanud kasutada jõulude ajal kingitud pääset. Nimelt sai ta juhtumis Wonderlandi tööle :) Nad ei olnud nõus mingit raha tagasi maksma ega tulnud üldse selles suhtes vastu ja nõnda saigi tema oma minu Marile. Ka Rainer sai endale ühe ning nii ma vedasin neid sinna lõbutsema. Hommikul jõudsin pisut hiljem tööle ning õhtul olin selle võrra kauem kohal. Tegelikult on mul nüüd veel vähemalt kaheks korraks aega üle, sest enne suvist riigirevidentide sissetulekut olin eriti usinalt tööl :) 


Aga kui head asja on liiga palju, siis tüdinetakse ka sellest ära. Kuna ma ei jõudnud väga kiiresti nendele järgi minna (lisaks veel tipptunni ummikud), pidid nad ikka terve pika tööpäeva kuuma päikese all veetma. Sama neiu kohta, kes Wonderlandis tööl, veel pisut juttu. Kui alguses oli tundunud see mõte imehea, siis varsti oli selge, et ega töö polnud sugugi meelakkumine. Miinimumpalga eest suur vastutus (kontrolli, kas kõik on ikka kõvasti toolide küljes kinni), ning koristamine kõigi nende järel, kelle kõhud ameerika mägedel keerama hakkasid, polnud just kõige toredam... lisaks veel pikad päevad. Aga vähemalt see, et neil lubati tööülesannete seletamise päeval oma isu täis sõita, seal, kus neile meeldis, oli ka midagi. Muide, kui satute lõbustusparki ja tunnete, et süda on pahaks läinud, siis sõitude juures on vastavad tünnid olemas, otsige need kiiresti üles, veel parem kui enne kindlaks teha, kus need on :)


Pildid ei ole võetud Wonderlandis, hoopiski Marinelandis :) Ma ei käinud ju nendega seal kaasas. Kõigi arvamine on, et Marinelandi Sky Screamer - pidi olema omasuguste seas maailma kõrgeim - on parem kui Wonderlandi oma (vaata videot - vali Sky Screamer, kui tähelepanelik olla, siis eemalt paistab Niagara joa udupilv)! Parempoolsel pildil on näha väike must asjake sissepääsu juures. Sa pead olema sellest pikem, et sõitma minna. Mäletan, kuidas Kirke oli omal ajal enamasti liiga lühike. Tema aga väitis, et ega ta kurvastanudki. Ta olevat vahel natuke kergendust tundnud, et ei peagi sinna sõitma minema :D Aga eks neid õnnetuid ja igatsevaid pilke ole päris palju näha, kes pikkuspiirini ei ulatu.
Ja nüüd ma luban, et enam ei räägi Marinelandist. Kuni järgmise korrani ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)