14.08.11

Palju õnne, neiu Kirke!


14-aastane sünnipäev 14ndal kuupäeval :) Samal, kui mu õelgi. Nii et palju õnne Sullegi! Kirkel on sellest nädalast ka uus soeng. Pikk pats läheb minu moodi Angel Hair'le. Nad teevad seal vähihaigetele vaestele lastele parukaid. Kirke plaan oli pisut juukseid piirata, aga siis uuris ta hoopis, kui palju peab lõikama, et neid annetada. Ja nõnda ta on meil sellise armsa soenguga :) Viimati toimus selline äge lõikus umbes 10 aastat tagasi, kui Mari Kirke juuste kallale sai. Millegipärast oli Kirke veendunud, et lõigates lähevad tal juuksed pikemaks! Muidugi ei jõudnud ta ära kurvastada, kui tuli välja, et ma pean veelgi lühemaks neid lõikama, sest Mari juuksurioskused jätsid pisut soovida :)


5 kommentaari:

  1. Palju önne, kaunis neiu!
    No ja Teie pere head südant ei suuda mina küllalt kiita. Isegi juuste löikamisel mötlete teiste peale...erilised olete!

    VastaKustuta
  2. Palju õnne! Ning nõustun Mäemamma kommentaariga - lihtsalt oletegi erilised!

    VastaKustuta
  3. Aitäh heade sõnade eest! Tegid hästi palju pai!
    Kuigi väga eriliseks ei peaks meid ka liigitama :) Päris tavalised oleme minu meelest, oma heade ja halbade külgedega. Aga kes neid halbu külgi siis nii kangesti tahab lagedale tuua :D

    VastaKustuta
  4. Palju õnne noorele daamile :) Eks see uus soeng muudab neiukese ka kohe täiskasvanulikumaks. Teod nagunii (kasvõi juukselõikus)
    Tänu raamatule on olete natuke nagu perekonnatuttavad, oli mõnus lugemine. Tervitusi siit Eestimaalt:)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)