11.12.11

Jõulumeeleolu


Torontos on üks raadiojaam - CHFI - juba hea mitu aastat umbes kuu aega enne jõule täielikult pühademeeleolus ning laseb ainult jõululaule. Mõne jaoks on see liig mis liig, teised on väga õnnelikud. Paistab, et neid positiivseid vastukajasid on palju rohkem, sest muidu nad enam seda ei teeks, sest kes tahab oma kuulajaid kaotada. Mina kuulun kuhugi sinna vahepeale. Kui ma köögis toimetan (ja kui mul meelde tuleb), panen selle raadiojaama peale, vahel hommikul ka. Muul ajal oleme päris vaikses majas (kui me just valjuhäälselt oma arvamust ei avalda ;)

Hommikuti satun neid kuulama just siis, kui reisifirmade vahendusel kingitakse puhkusereise. Tulevased puhkajad ei tea asjast midagi. Nende nimed on loosirattasse pandud sõprade, sugulaste või tuttavate poolt. Kriteeriumiks see, et nad peavad olema silmapaistvalt head, see tähendab omakasupüüdmatult abivalmid (või midagi sellist). Tunnistan, et mul läheb iga kord silm märjaks. Mis ma teha saan, kui õde jutustab oma tublist vennast, kes ennastohverdavalt on nende haige ema eest hoolitsenud, või vanem naine räägib oma immigrandist naabrist, kes alati kõiki abistab ja pole nende 20 aasta jooksul, mis ta Kanadas elanud, kordagi riigipiiridest välja saanud. Ma juba kaalun, kas ikka on hea mõte neid kuulata, sest silmavärv kipub ju pisaratega laiali minema :)

Ma pole kindel, kas Kanadast väljaspool ka neid kuulata saab, kuid siin on link. Tegelikult tuletab see meelde, et Eesti poolt on ju olemas ka uus "netiraadio", kust on võimalik kuulata eestlaste muusikat. Nüüd on ilmunud sinna ka jõulukanal. Hea mõte, kuigi ega mulle iga laul seal ka ei meeldi...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)