21.02.12

Head vastlapäeva!


5 kommentaari:

  1. OUCH! Selliseid pilte on lausa kriminaalne panna üles. Mul hakkas suu vett jooksma. Kust ma võtan selle kukli kell 10 öösel!? Nii isuäratav! Kas ise tegid?

    Head vastlapäeva teiegi perele :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh!
    Ei teinud ise, kuigi plaanisin kangesti esmaspäeval asi ette võtta. Aga see juhtus siin "family day" olema, mis tähendas, et kõik poed kinni ning mul ei tulnud pähe varem vahukoor koju valmis osta :) Teisipäev ehk õige päev ei tulnud kõne alla, sest täna tegin usinalt tööd üheksast kuni kella poole üheksani õhtul. Kes see jõuab siis veel küpsetama hakata.

    Kuklid jäädvustasin taas kord meie pangas. Jagame neid kõigiga, kes uksest sisse astuvad (Eesti Maja kohvikuperenaine toob neid aga juurde, kui meil otsa saavad). Tule järgmine kord ka kuklile :)

    VastaKustuta
  3. Teie Panka näidati Pealtnägijas, kuid nii lûhikest aega, et pangas teenindavat personali ei suutnud ära tunda. Kui panna pilt seisma...

    See oli see lugu Kanada pensionärist Tallinna vanadekodus.
    Tervisi!

    VastaKustuta
  4. Mmmmmmmmmmmmmm... kui isuäratavad!!!!!

    VastaKustuta
  5. Vaatasin saadet internetis ja pean ütlema, et saatelõik pangast on väga-väga vana :) Ma ütleks, et paarkümmend aastat vana. Ükski nendest töötajatest ei ole enam pangas, kuigi olen nendega koos töötanud (üks nendest suri eelmise aasta lõpus...)
    Natuke uuem lõik uudsema sisustusega kontorist oli mõni aasta tagasi Kanal 2 Reporteri saates.

    Varguse lugu on tuttav. Peame ütlema, et ega me ei tahtnud teda uskuda, kui ta helistas ja kurtis - kahjuks kipub vanemate inimestega olema, et neist ei saa alati õieti aru - aga kontrollida me loomulikult ei saanud, sest tegu oli ikkagi tema pangakontodega Eestis. Samas ma arvan, et siin oleks selline asi tulnud palju kiiremini välja. Oleme väike pank, kes tunneb palju paremini oma liikmeid (isegi hääle järgi) ja jõuab rohkem asjadel silma peal hoida, ning kujutan juba ette, kuidas ma oleks vanahärrale helistanud ja uurinud, kas tõesti ta nii palju raha kulutanud on, eriti veel kummalistes kohtades...
    Ühe kaardipettuse olen näiteks kinni püüdnud, kui meie liikme kontolt oli raha kulutatud kalli sõrmuse ostmiseks - muidugi oli võimalus, et ta selle oma armsale naisele ostis või armukesele ;) Muudkui kõlistan iga kahtluse puhul ja uurin. Mis ei tähenda, et me ikka aegajalt sulidele alla ei jää :)

    Mermaid, need olid nii maitsvad kuklid, et kolm tükk mahtusid mulle päeva jooksul nagu naksti sisse. Rohkem kahjuks ei jõudnud :D

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)