13.02.12

Pikk reis


Mitte küll hobusega, ikka autoga jõudsime taas kord suusamäele, mis üle kaheksasaja kilomeetri kaugusel. Torontost välja sõites saatis meid päris korralik lumesadu. Õnneks mitte liiga pikalt. Oleme Tomiga roolikohta vahetanud, et me liialt ei väsiks. Teen vahepeal paaritunnise sõidu, läbi Montreali jne ja siis saan taas vabaks. Aga seekord jäingi peale Ontario viimases maanteeäärses söögikohas/bensiinijaamas koha vahetamist rooli. Lõpuks olin üsna õnnelik, kui Quebeci linna jõudsime, sealt veel ainult pool tundi sõitu ning olimegi platsis. Juba kümnendat aastat järjest samas kohas. Siin on lund küllaga, ilm päris jahe. Mäejalamil miinus 14, mäe otsas 21. Lisaks tuuline. Aga pidi natuke soojemaks minema. 


Kogu selle reisimise teeb keerulisemaks kasside ja koera olemasolu. Peab kuidagi lapsehoidjaid leidma, sest hotelli kaasa neid ei saa võtta :) Õnneks on olemas imekenasid inimesi, kes nõus meie pool olema ja hädast välja aitma.

Olen praegu mõnusalt "läbi võetud". Mul juhtus jaanuaris väike õnnetus koera jalutama viies. Oskasin oma puusa välja väänata, kui Koko sikutamise peale proovisin imetrikke tehes ikka püsti jääda. Aga tulemuseks oli see, et mul oli mõnda aega päris raske (st valus) käia ja kõik minu kepikõnnid ning muud tegemised on soiku jäänud. "Hoidsin" end mäe jaoks :) Paistab, et olen siiski päris hästi paranenud. Kui ma just mingit vale liigutust ei tee, siis lööb valu läbi. Suustada sain, seal ei pea ma piruette ju tegema :) Lihtsalt tunnen, et olen rohkem kui kuu ajaga korralikult vormist väljas. Aga egas midagi, nüüd peaksin jälle hoogu saama!

3 kommentaari:

  1. Hääd suuskamist kogu perel! Ja sina, Killuke, hoia siis ennast! Ei mingeid free-ride ekspeditsioone kuuselatvadesse ;-)

    VastaKustuta
  2. 8 tuhande km kaugusel? Whoa. Sry, norin kirjavigade kallal. Ikka 800 vist pidasid silmas.

    Tegelikult - kui juhtud siia kiikama, siis võta hüva nõu kuulda. Võimle end igal hommikul soojaks ja venita nö puusad lahti - see vähendab võimalust, et suusapuhkust kõrvalt vaatad kuna puus teeb liiga. Profülaktiline meetod, mis väga hästi toimib.

    VastaKustuta
  3. muidugi ikka kaheksa SAJA! suurusehullustus või esimese suusapäeva järgne väsimus :)

    kuuselatvu olen siiani ainult kõva pinna peal seistes imetlenud. hästi käbisid täis on need!

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)