28.05.12

Anime ehk jaapani multikate festival

Sel pühapäeval käisid minu neiud anime festivalil (ehk Anime North Convention), mis tegelikult toimus lausa kolm päeva ja kuhu külalisi saabus lähedalt ja kaugelt. Ma ei kujutanud ette, kui suur see kõik oli. Rahvast oli murdu, mul oli tegemist, et lapsed kenasti õige maja ees autost välja saaksid. Ja muidugi olid paljud ka anime multikate tegelasteks moondunud. Tegemist polnud aga sugugi ainult noortega, neid fänne oli minu meelest igas vanuses :)
 
Mari otsustas loobuda ümberkehastumisest, kuid Kirkest sai oranzhide juustega Nami. Tegin talle vanast t-särgist seeliku ning valgest ja sinisest triibulise särgi, enam-vähem sarnase. Hea, et pildi pealt lähemalt ei saa vaadata, sest lõpuks läks väga kiireks ning õmblused tulid kuidagi nii ja naa :D

Allpool on veel pilte festivalilt, Mari klõpsas telefoniga. Mõlemad jäid üritusega väga rahule. Nii et kujutan ette, kuidas järgmisel aastal jälle sinnaminekut hakatakse välja pinnima, kui nad just selleks ajaks animest ja mangast tüdinenud pole :)



2 kommentaari:

  1. Küll minu tütar tahaks seal olla! Mari vist Krissule esimesi anime`sid vaadata soovitaski, igatahes praegu on ta täielik otaku ehk kirglik fänn ja lunib, et talle kahekäemõõga ostaksin :)

    VastaKustuta
  2. Õnneks pole veel mõõgasoovi välja hõigatud, kuigi Mari sõber vist nurub ka ema-isa käest sellist endale. Kirke tõi endale mingi metallist küünise moodi asja, mille saab sõrme otsa panna ja sai Marilt sünnipäeva "eelkingi" manga raamatu näol.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)