04.07.12

Lumivalgeke

Käisime Mariga päev enne laste äralendu vaatamas uut Lumivalgekese filmi (Snow White and the Hunter). Mis mulle päris meeldis. Ei olnud liiga magus, parasjagu põnevust ja seikluslikkust ning otsi pisut lahti jättev. Hiljem proovis Mari loogikavigu leida, näiteks ta polnud rahul, kuidas üks koletis leebus Lumivalgekese pilgust. Aga mina mõtlesin seda stseeni vaadates, et oh kui kena ja ebatavaline. Sest enamasti oleks olukord lahendatud kas koletise surmaga või millegi sarnasega. Ometigi juleti ühte monstrumit näidata "normaalsena" ja mitte olendina, kelle elu mõte on kõik, mis teele ette jääb, nahka pista. Nii nagu ma ei saa aru ulmefilmidest, kus tulnukad on enamasti verejanulised ning tahavad Maa elanikele ainult halba (selles suhtes oli District 9 jälle erand). Ja ma pidin mitu korda Marile meelde tuletama, et see oli muinasjutt :) Ning leebuv koletis (muude asjade seas) rõhutas ainult Lumivalgekese head südant, minu meelest :) Näitlejatest oli Charlize Theron kurja kuningannana kindlasti ületamatu! Ja nagu üks kriitik nimetas, ületas Lumivalgekst mänginud Kristen Stewarti ilu ;) Chris Hemsworth kütina aga murdis kindlasti paljude filmi vaatama läinud neidude südameid.

Tegelikult on mulle kõige suuremat muljet avaldanud hoopis üks vanem film Lumivalgekesest, mis pidi olema rohkem sarnane Grimmi algupärasele loole, sünge ja mitte sugugi nii helge nagu me oleme muinasjuttude puhul harjunud (Snow White: A Tale of Terror). Avastasin, et keegi on terve filmi Youtube'i üles pannud. Hoiatan, et see pole mitte nõrganärvilistele :) Ise ma tavaliselt hoidun õudusfilmidest, aga millegipärast jäi see mul õhtul kanalite vahel klõpsides silma ja lummas mind. Pidin lõpuni vaatama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)