13.11.12

Lahendatud...

Siin on kombeks ühistranspordi peatuste juures jagada tasuta lehti "Metro" ja "24 Hours". Haaran neid metroorongi pingilt tihtipeale kaasa, et lõunatunnil lehitseda, parasjagu jätkub aega tähtsamate uudistega end kurssi viia. Rongis loen enamasti raamatut. Milline oli mu üllatus, kui ühte neist lehtedest lahti lüües avastasin lahendatud sudoku :) Ma igal juhul arvan, et see on lahendatud, sest ega ma sellest sigrimigrist aru ei saa. Mulle tundub, et keegi jaapanlane on selle kallal veva näinud, või hoois niisama vigurivänt, või hoopistükkis korjasin ära mingi salaagendi teate teisele ;)

5 kommentaari:

  1. Vahva! Ma ei saa ka muidugi sellest sigrimigrist midagi aru, aga ma pean ytlema, et need numbrid naevad vaga ilusad ja kunstilised valja :) Meenutavad natuke tai keelt. Minu meelest on tai keele kirjapilt imeilus. Tais kaies imetlesin igat silti :)

    Tervitan!
    Eva

    VastaKustuta
  2. Anonüümne14/11/12 10:41

    udmsic 20Hea, et sa selle siia üles panid. Mul langes kohe kivi südamelt, nüüd tean, kuhu see kiri sealt metroorongist kadus ja jumal tänatud, saan reformierakonnale oma vanaema päranduse üle kanda ;) -K-

    VastaKustuta
  3. Anonüümne14/11/12 10:43

    Veelgi lahedam on see, et mu mitte robotiks olemise tõestuse tekst nüüd kah sõnumina ära trükiti. Elu läheb üha põnevamaks :D -K-

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)