18.12.12

Rannas mõnulejad


Silma jäi härra oma tahvelarvutiga. Minul endal oli ju ka selline kaasas, pisut väiksem ainult ja mina härra moodi filme ei vaadanud, ainult lugesin :) Tom on kaugemal, justkui tahvelarvutist välja astununa, seadnud sammud ookeanimõnusid nautima.


Ja veel ühed tegelased rannas, õnneks mitte küll samal, kus meie :) Hoopis ühe jõe ääres. Samas oli meie ranna kaugemas otsas silt väljas, mis hoiatas võimaliku härra krokodilliga kohtumise eest. Ma eelistasin küll teda kaugemalt paadist imetleda.




Ja veel üks foto, kus seljakotiga isikut just mõnulejate hulka saa arvata. Üks kohalik, kes proovis oma kaupa müüa (ehteid). Kuna rannaalad on kõigile vabad, siis võisid nemad õigusega seal olla. Õnneks olid nad väga kenad ning mitte sugugi pealetükkivad. Kui raputasid pead ja ütlesid "ei" kõndisid nad rahumeeli edasi. Märaksin, et kui mul olid vardad käes, siis nad ei tulnud isegi lähemale. Vist kartsid, et ma torkan neid vardaga, nad ei näinud vist kaugelt, et need ainult bambusest valmistatud :) Või hoopis ei soovinud segada... olid nõnda viisakad. Kes seda teab, ma ei küsinud. 

Ühe käest siiski ostsin kaelakee, sest midagi pidi ju tüdrukutele viima (ja mingile shopingureisile ma küll ei viitsinud minna, nagu mõned tegid). Uurisin küll, kas müüjad teevad neid ehteid ise, kuid tuli välja, et ostavad. Proovisin siis pinnida, kust täpselt ja kelle toode, kuid siis tekkis meil äkki keelebarjäär :) Loodetavasti ei näe ma samasugust siinsamas mõnes odavmüügi poes, küljes silt: Hiinamaal tehtud! Ah, vähemalt on ehe käinud Costa Rica elaniku käest läbi. Marile ostsin ühest teisest kohast kõrvarõngad, mille valmistamisel oli kasutatud huvitava kujuga seemneid ja ubasid. Midagi natuke põnevamat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)