12.03.14

Ega tali taeva saa jääda :D


Igaks juhuks, et me ikka aru saaksime, milline vägev tali meil on olnud, saadeti veel natuke lund juurde. Nii umbes 15-20cm. Pisut külma ka, ööseks umbes -17. Tuult sekka, nii et väljas tekib tunne nagu näitaks kraadiklaas mõnusad -27. Homme veel jahedat, siis natuke sooja, siis jälle jahedat. Märtsi lõpuni ennustab hetkel kusagil allapoole nulli keskmist õhutemperatuuri.


Ülemised fotod võtsin koduteel. Kohati oli teed nii paksu lume all, et kõnnitee servad kadusid kuhugi ära. Kui siiani olen saanud kukkumata kõige libeda ja lumega olla, siis täna oleksin ääre pealt paar korda ikka käe maha pannud. Uskumatu, et meil olid eilseks vähemalt kõnniteed enam-vähem lumevabad ja kevade märgid õhus... Poleks arvanud, et veel kord peab lumelabidad välja otsima!


Viimane foto on meie köögiaknalt kodus.

9 kommentaari:

  1. Anonüümne13/3/14 05:27

    Nägin Teie peret täna hommikul telekast, alguses ei olnud kindel, sest ma ei Teie nimesid (ma ei julge Sinatada, loen Teie blogi vahelduva eduga paar aastat, ei ole veel täiesti läbi jõudnud lugeda). Nimed oli võõrad, muidugi lastenimed on siit läbi käinud ja nemad tundsin kohe ära. Tore oli näha :)

    Lugeja Eestist

    VastaKustuta
  2. Seal siis Eesti lumi ongi :D Edu rookimisel - tunneme ise sellest sel talvel lausa puudust :)

    VastaKustuta
  3. Nägin Teid just uudistes. Nii lahe :D Ägedad olete ja mis tore aksent :D
    Edu!

    VastaKustuta
  4. Anonüümne13/3/14 15:00

    Nii armas köögiaken. Talviselt romantiline. :) -K-

    VastaKustuta
  5. Aitäh kenade tähelepankute eest, kes meid teles nägid. Ja meid võib julgelt sinatada, olen Rootsi "kooli" läbi teinud, kus ainult kuningale teie öeldakse, ja mingid kuningad me pole :D
    Aktsendi kohta oskan ainult nii palju öelda, et ma ei osanud ilmselt Eestis ka korralikku eesti keelt. Kanadast külla tulnud Tomi sugulane, kui ma veel ülikoolis käisin, arvas, et ma räägin eesti keelt nagu välismaalane :D Peaaegu, mu ema on ju Hiiumaalt.
    Tegelikult on kõne palju muutunud vist kõige rohkem sellepärast, et pidin siinses Eesti koolis ja siinsete inimestega pangas palju rääkima, ning kui ma vuristaks nagu tõeline eestlane, siis jäädakse mind pika pilguga vaatama, mida ma täpselt nüüd ütlesin.

    Aga köögiaken on mul talviti tõesti kena, sest alpikannid hakkavad õitsema! Sel aastal ostsin ühe poti roosade õitega juurde novembris ja siiani on õied peal. Loodetavasti õitseb jälle nagu see teine, mis mul juba umbes kümme aastat on olnud. Väike nostalgiakihk on sees aegadest, kui alpikannidega sünnipäevapeole tuldi :)

    VastaKustuta
  6. Mis-kus?! Paluks täpsemat infot, kas netist saab ka vaadata?
    Killuke viimasel ajal lausa telestaar :)

    VastaKustuta
  7. Võib teha otsingu Reporteri leheküljel: Reporter Kanadas

    Mitte et me väga seda reklaamida tahame :)

    VastaKustuta
  8. Nägin nüüd teised saated ka ära. Teie jutu põhjal vaatan, et päris mitmed elu-olulised asjad on sarnased UK-ga. Näiteks hambaklambrid lapsele siin samuti kallid, aga maksid "ainult" £2200.Eks see oleneb vist patsiendi vajadustest samuti. Alles mõne aasta eest olid alla 18 aastastele klambrid tasuta,aga nüüd peab maksma, kui just hirmus räigelt ja tervist ohustavalt puseriti ei ole.Liikluskindlustus noortele on megakallis. Paljud enam ei hakkagi 17-aastaselt autosõitu õppima, sest liiga kulukas on autot pidada.
    Mulle tundus, et sinna riidepoodi olid Sa vist vastutahtmist sisse veetud :).

    VastaKustuta
  9. Ma ei armasta ju eriti poodides käia :) Meie terve naispere on selline imelik. Lisaks muidugi see, et kogu see filmimine tuli kuidagi ootamatult, meil polnud aega ei jaa ega ei öelda :) Olime lahked ja lubasime mõneks ööks öömaja ning siis tuli kõik muu...
    Aga sellesse riidepoodi tasub ikka minna, kui siia sattuda - Winners - seal on tõesti firmarõivaid jne väga soodsalt saadaval, mis sest et mõnikord üks hooaeg vanemad. Neil on paljudes ostukeskustes oma poed, kesklinnas lausa oma pood. Kõik, kes Kanadasse külla tulnud ja kelle sinna oleme saatnud, on väga rahule jäänud.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)