31.07.15

Kunstiteema jätkuks


Kui kunstigaleriisse sattuda, siis tasub kindlasti vaadata inuiti kunsti (kõik ikka teavad, et Kanadas ei öelda eskimo!). Ei jõua ära imetleda nende peent kätetööd ja huvitavat fantaasiat! Alumise pildi kaks äärmist kuju on üks ja seesama, ainult erinevast küljest võetud.


Pean samas tunnistama, et olen ikka paras võhik kunsti osas ja pole siiani hästi pihta saanud mõnele suunale. Ma tean, et mingi uurimuse alusel pidid kunstnike loodud modernselt abstraktsed pildid rohkem inimhingele pakkuma kui laste poolt kokku soditud soperdised. Aga vabandust küll... ma poleks mingi hinna eest nõus oma seina järgmise maaliga ilustama. Isegi kui selle väärtuseks müstilised numbrid. Nüüd ma muidugi kahetsen, et ainult foto võtsin ja täpsemalt ei lugenud kunstniku kohta, äkki on see hoopis näiteks elevandi poolt tehtud :D Mis ei tähenda, et ma oma otsuses taganeksin. Kuigi tekib väike küsimus, kas loomade poolt maalitu on samal tasemel kui lapse (ehk kunstis tuhmi inimese poolt) tehtu? Või ulatub see kunstnike tasemele, mis kõnetab tavalist inimest rohkem? Pean vist asja üle tõsisemalt mõtlema. Samal ajal võiks oma pintslid ja värvid üles otsida ning ise midagi proovida luua :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)