23.10.15

Fotojaht

Hei kõik, kes te kunagi Fotojahti pidasite. Kuidas oleks, kui me selle uuesti ellu ärataksime, aga nüüd hoopis Instagrammis. Selle platvorm on minu meelest palju "sõbralikum", sest seal saab kergesti ülevaate kõigist postitatud fotodest. Fotojahist osalemiseks ei pea olema mingi proff, piisab ainult sellest, et pildistamine rõõmu teeb ja et tahad oma rõõmu teistega jagada.

Ma ei hakka mingit hääletust tegema, vaid olen diktaatorina juba ukse avanud Instagrammi uuele kontole, mille nimeks @estofotojaht. Muidugi ei või ma diktaatorikepiga palju vehkida, sest tee mis tahad, diktaatorit minust kunagi ei saa, ja ega ma sellest unistagi :)  Aga tulge kaege üle, mis ja kuidas. Kui teema meeldib ja silma jääb midagi, mille võib fotokaga/telefoniga jäädvustada, siis jaga seda teistegagi!

4 kommentaari:

  1. Fotojahti nutsin just eile taga... kui mõtlesin sellele, et mu blogipostitused nii hõredaks jäänud on.
    Aga Instagram.... tegelikult ei tea ma sellest midagi.
    Eks ma siis uurin ;)

    VastaKustuta
  2. Uuri kindlasti. Ei ole see mingi raketiteadus :D Nii tore, kui ühined!
    Fotojaht jäi mul kiratsema, sest tundsin, et ei jõudnud enam kõigi postitusi fotodega jälgida, kui nad just mu blogide lugejasse üles ei tulnud, ning siis oli kuidagi imelik ise midagi üles riputada.
    Instagram on minu meelest palju mõnusam. Saad kiire ülevaate ning kui pilt meeldib, võid lihtsalt laikida või ka kommentaari jätta.
    Loodan, et asjast saab asja. Praegusek on juba päris mitmed oma fotod üles riputanud.

    VastaKustuta
  3. Kas tõesti peab hakkama Instagrammi endale selgeks tegema? Ohh jahh. Moodsa elu mured. Idee on Sul muidugi suurepärane nagu alati.

    VastaKustuta
  4. Ei ole see instagram nii hull midagi :) Ise olen avastanud, et minu pärast võib Facebook täiesti olemata olla, aga instagram on tore. Mitte, et ma seal kangesti aega viidan. Tavaliselt õhtuti viskan korraks pilgu peale, mida need, keda jälgin, üles pannud on. Kuidagi rahulikum ja pole nii pealetükkiv. Lisaks ei kao kellegi postitus kusagile uudistevoogu või mis iganes põhimõttel Fb töötab. Äkki asendab Instagram mul hoopis telerit, mida meil aastaid enam ei ole :P

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)